۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۷۷۱۶۲
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

فروپاشی آمریکا از درون نزدیک است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فروپاشی آمریکا از درون نزدیک است، گفت: امروز به مدد پروردگار، استقامت ملت و ماندن به پای پرچم انقلاب، ایران اسلامی در حال صعود است اما به خواست خداوند شرق فروپاشید و غرب نیز در حال فروپاشی است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در اجلاسیه مجمع بسیج این استان که به میزبانی هتل لاله شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: قدرتهای پوشالی همانند قدرت فرعون بوده و این قدرتها که به دنبال تحقیر جوامع بشری، استکبارورزی، انواع خیانتها و خونریزی‌ها بوده‌اند، امروز در حال فروپاشی بوده و خود را از درون فرو می ‌پاشند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه امروز آمریکا و قدرتهای پوشالی در فساد نشسته‌اند و راهشان راه فساد است، ابراز کرد: آن‌ها به دنبال فروپاشی اسلام هستند اما شما باید به ایمان خود پایبند و استوار باشید تا پیروز شوید.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز دروازه‌های کشورشان را به روی ایران اسلامی می‌بندند، اضافه کرد: تنها راه سیاستگذاری ایمان است و قدرت تنها در دست خداست و بدانید کسانی پیروز می‌شوند که ایمان قوی داشته باشند

تقویت ایمان مهم‌‌ترین دستاورد دهه فجر

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه ایمان قدرتمند در جامعه اسلامی دستاورد دهه فجر است، عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی رهبر معظم اسلام بارها در مورد چهره خبیث آمریکا هشدار دادند و فرمودند روزی این پرده‌ها کنار می ‌رود و چهره آمریکا بیش از پیش نمایان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل از گوهر ایمان بهره‌مند بودند و هیچ‌گاه غرور دنیوی ایشان را درگیر نکرد، تصریح کرد: وقتی پیروز می ‌شویم که از ایمان فراوان بهره‌مند باشیم و در این صورت برحق و پیروز خواهیم بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به مدد پروردگار، استقامت ملت و ماندن به پای پرچم انقلاب، ایران اسلامی در حال صعود است اما به خواست خداوند شرق فروپاشید و غرب نیز در حال فروپاشی است.

وی با بیان اینکه فروپاشی آمریکا از درون نزدیک است و اقدامات رییس جمهور کم خرد آمریکا در این راستا پیش می رود مانند شوروی سابق، گفت: این فروپاشی به دلیل این است که شرایط کنونی انقلاب و اسلام آن‌ها را مجبور کرده تا از درون خود را متلاشی کنند و این وعده الهی است که دشمنان اسلام روزی نابود و حکومت در دست اسلام قرار می‌ گیرد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بسیاری از افراد این را متوجه نشده و هنوز چشمشان به دست آمریکا است و در برابر آمریکا موضع‌گیری ‌های قانونی و محکم نمی‌‌‌ کنند، این‌ها همان‌هایی هستند که نه تنها خود را نشناخته بلکه اسلام، امام و رهبر و انقلاب را نیز نشناخته‌اند.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تا امروز به اینجا رسیده و لازم است خود را همیشه واکاوی کنیم چراکه بسیاری از افراد به اوج رسیدند و خیال کردند کاری کرده‌اند اما ریزش کردند./202/9457/ب1

ارسال نظرات