۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۵۹۷

محفل انس با قرآن در بیت امام خمینی در قم برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: به مناسبت دهه فجر یک محفل انس با قرآن 13 بهمن در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر قم با حضور احمدی وفا از قاریان برتر کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف قم

به گزارش خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان قم در دهه فجر اظهار کرد: این اداره کل برنامه‌های مختلفی را در دهه فجر در امامزادگان استان قم برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی، برنامه جشن با شعر انقلاب اسلامی، جشن ویژه بانوان و محافل انس با قرآن را در دهه فجر در امامزادگان استان قم در دستور کار داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: در دهه فجر در برخی از امامزادگان استان نمایشگاه ویژه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، همچنین در این ایام مدیران این اداره هم با خانواده‌های شهدای استان قم دیدار می‌کنند، همچنین برگزاری جشن‌های محلی در تعداد زیادی از بقاع متبرکه استان از برنامه‌های اداره اوقاف قم در دهه فجر است.

حسینی مقدم با اشاره به حضور اعضای مجموعه اوقاف استان قم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مدیران و کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه و نیز خادمان و هیأت امنای امامزادگان استان قم همراه با اقشار دیگر مردم امسال حضور پرشوری را در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

وی ادامه داد: از مردم استان قم درخواست می‌کنیم که با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان، دشمنان را مایوس کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر یک محفل انس با قرآن 13 بهمن در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر قم با حضور احمدی وفا از قاریان برتر کشور برگزار می‌شود./872/د102/ج

ارسال نظرات