۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۷۷۶۲۴
استاد حوزه علمیه:

بیداری ملت ایران مرهون تلاش های امام راحل است

استاد حوزه علمیه بیداری ملت ایران را مرهون انقلاب اسلامی و روشنگری امام راحل دانست و گفت: مردم ایران با ندای پیامبرگونه امام راحل بیدار شدند و با اتحاد کلمه در مقابل نظام منحوس پهلوی و همه حامیان آن ایستادند.
محمدعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه امشب در مراسم بزرگداشت دهه فجر در محله تسکا بندپی غربی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی ارزشهای الهی در مقابل طاغوت و استکبار بود.

وی با اشاره به این مطلب که انسان الهی در مسیر حق از هیچ کس نمی ترسد، افزود: امام راحل به قدرت بزرگ خداوند متعال ایمان داشت و با این نیروی تنها در برابر قدرتهای پوشالی جهانی و رژیم ظالم شاهنشاهی ایستاد و آغازگر انقلاب بزرگ در ایران شد.

امام جمعه خشرودپی با بیان این مطلب که دشمنان داخلی و خارجی انقلاب را یک موج اعتراض موقت می دانستند، خاطرنشان کرد: دشمنان از اول انقلاب منتظر سرنگونی نظام اسلامی بودند و بعد اطمینان از روند ثبات و نظام سازی حکومت اسلامی در ایران توطئه های زیادی را علیه انقلاب و نظام شکل دادند.

وی ادامه داد: به رغم تمام تلاش ها و توطئه های گوناگون دشمنان داخلی و خارجی علیه انقلاب، امروز شاهد جشن سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی هستیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان جایگاه و نقش امام راحل برای هدایتگری و بیداری ملت ایران، اظهار داشت: امام راحل با روشنگری و تکیه بر قدرت خداوند و همراهی ملت ایران بنای نظام پوسیده و فاسد پهلوی را از جای برکند و حکومتی بر مبنای الهی را پایه ریزی کرد.

وی افزود: مردم ایران با ندای پیامبرگونه امام راحل بیدار شدند و با اتحاد کلمه در مقابل نظام منحوس پهلوی و همه حامیان آن ایستادند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دستاوردهای بزرگ امروز را مدیون امام راحل، شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است و هیچ عاملی نباید ما را از ادامه دادن این مسیر نورانی باز بدارد.

وی حضور در صحنه بودن مردم و ایفای نقش در مسیر انقلاب را نعمتی بزرگ بیان کرد و افزود: مردم ایران با تاسی و اطاعت از ولایت فقیه در تمام صحنه های انقلاب از جمله راهپیمایی ها، انتخابات و حماسه های بزرگ مانند 9 دی حضوری فعال دارند تا این نظام از گزند انحراف و خطرات پیش رو مصون بماند.

حجت الاسلام حاجی زاده تصریح کرد: مسؤولان با خدمت صادقانه به مردم، اجرای عدالت، دوری از تبعیض دین خود را به امام و شهدا ادا کنند.

وی با اشاره به این نکته که ذخایر انقلاب مردم مستضعف و ایثار هستند، خاطرنشان کرد: بزرگترین خیانت به مردم و انقلاب اقدامی است که موجب مایوس شدن مردم و خوشحالی دشمنان نظام شود./203/1313/ب1

ارسال نظرات