۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۷۷۸۳۳
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

کلام وحی باید سرلوحه امور مسلمانان قرار گیرد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه کلام وحی باید سرلوحه امور مسلمانان قرار گیرد، گفت: باید علاوه بر فهم آیات وحی، کلام حق را در میان مردم تبیین کنیم.
ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی ماموستا محمد محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ظهر امروز با حضور در هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیان اهل سنت استان کرمانشاه، ابراز داشت: قرآن کریم از اعجاز خداوند سبحان بوده و هدایتگر بندگان از ظلمات به سمت نور و روشنایی است.

ماموستا محمدی تصریح کرد: قصص قرآنی هدایتگر و معرفت بخش بوده و بر آسمانی بودن این کتاب صحه می گذارند.

وی با اشاره به حفظ قرآن کریم از تحریف، بیان داشت: خداوند متعال قرآن را از هر گونه تحریف حفظ کرده و در طول سالیان سال حتی نقطه ای از قرآن کریم کم و یا به آن افزوده نشده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تأکید کرد: کلام وحی ارزشمند است و باید سرلوحه امور مسلمانان قرار گیرد، باید علاوه بر فهم آیات وحی، این کلام حق را در میان مردم تبیین کنیم.

این مسؤول بیان داشت: بسیاری از مشرکان در زمان نزول قرآن کریم بر پیامبر اکرم(ص)، منکر آسمانی و الهی بودن این کتاب شدند اما هیچ گاه نتوانستند آیه ای همانند قرآن کریم بیان کنند.

ماموستا محمدی اظهار داشت: امروزه نیز بسیاری به دنبال بهره برداری سیاسی از آیات قرآن کریم هستند و قصد دارند با این کتاب الهی مبارزه کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه توصیه کرد: طلاب و روحانیان آیات کتاب آسمانی را با تدبر بخوانند و این آیات را برای مردم تفسیر و تبیین کنند تا اعجاز این کتاب الهی در زندگی همه مسلمانان وارد شود.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان در مسابقات، گفت: امید است این راه نورانی همواره پررهرو باشد و نمایندگان شایسته استان کرمانشاه در مراحل بالاتر نیز درخشان ظاهر شوند./857/202/ب2

ارسال نظرات