۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۷۸۱۱۲
مدیر کل اوقاف مازندران:

گفتمان انقلاب اسلامی امروز در قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز پرتو انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان نورافشانی می کند، گفت: دنیا امروز از گسترش روز افزون گفتمان انقلاب اسلامی در مناطق مختلف جهان در تحیر هستند.
مدیرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت دهه فجر در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد از دهه فجر به عنوان بزرگترین تحول تاریخ جهان یاد کرد و با بیان این که این انقلاب عظیم، تحولی شگرف در جهان به وجود آورد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی موجی از شادی در میان ملت های مستضعف جهان به وجود آمد.

وی با اشاره به این که دهه فجر؛ حاصل مقاومت و ایستادگی ملت مظلومی است که با سلاح ایمان و الگوبرداری از قیام امام حسین(ع) پایه های نظام مستکبران را فرو ریختند، تصریح کرد: امروز شعاع این انقلاب، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و قلب کشورهای آمریکایی و اروپایی نفوذ کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز پرتو انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان نورافشانی می کند، خاطرنشان کرد: دنیا امروز از گسترش روز افزون گفتمان انقلاب اسلامی در مناطق مختلف جهان در تحیر هستند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب حیرت و تعجب بسیاری از سیاست مداران جهان شد، افزود: حامیان رژیم طاغوت هیچ گاه فکر نمی کردند که قیام یک روحانی در گوشه ای از این کشور به گونه ای فراگیر شود که موجب نابودی پایه های سلطنت پهلوی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی عامل قطع وابستگی کشور به بیگانگان بوده است، تصریح کرد: انقلاب عظیم ملت بزرگ ایران در سایه ایمان و تقوای الهی مردم کشورمان به پیروزی رسید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان در همه بخش هاس وابسته بیگانگان بود، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده وابستگی به کشورهای غربی موجب لذت و مایه شکست کشور خواهد بود.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی روح خودباوری را در وجود این ملت احیاء کرد، بیان داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و انگلیس اجازه هیچ گونه پیشرفت و توسعه ای را به کشور نمی دادند و همواره تلاش می کردند که کشورمان را وابسته خود نگه دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی تابوی شکست ناپذیری آمریکا را در سطح جهان و منطقه کامل تغیر داد، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه آمریکا و دیگر کشورهای غربی در عرصه جهانی متزلزل شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که امروز ملت های جهان در سایه الگوپذیری از انقلاب اسلامی ملت ایران، بیدار و هوشیار شده اند، افزود: بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان پس از پیروزی انقلاب اسلامی از خواب غفلت بیرون آمدند و بر علیه حکام دیکتاتور خود قیام کردند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر و اثرگذار در جامعه تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر، اما امروز بسیاری معادلات جهانی و منطقه ای بدون حضور ایران اسلامی محقق نمی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از ولایت فقیه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان این که امام خمینی(ره) همواره بر حراست و پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید داشتند، گفت: همان طور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند باید از ولایت فقیه حراست و پشتیبانی کنیم تا انقلاب اسلامی حفظ بماند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران به توطئه دشمنان علیه ولایت و رهبری جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ولایت فقیه عمود خیمه نظام اسلامی است، بیان داشت: به همین دلیل دشمنان انقلاب همه توان خود را در جهت تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته اند.

حجت الاسلام علیزاده رمز پیشرفت و توسعه کشورمان در سه دهه اخیر را به برکت وجود ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان در 38 سال گذشته عنوان کرد و گفت: اگر نقش آفرینی، هوشیاری و تدابیر عالمانه ولایت فقیه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز نبود دشمنان به حتم بر کشورمان چیره می شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور بدون حضور رهبری از اهداف و آرمان های انقلاب دور خواهد شد، بیان داشت: امروز یکی از مهم ترین دلایل انحراف در انقلاب های مردمی منطقه نبود یک رهبری مقتدر، آگاه و هوشیار بود.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با اشاره به این که بسیاری از فتنه ها و بحران های سه دهه اخیر با مدیریت صحیح رهبری انقلاب خنثی شد، تصریح کرد: در جریان فتنه 88 اگر نقش آفرینی و مدیریت صحیح و عالمانه مقام معظم رهبری نبود دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا می کرد.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی برای عموم جامعه عنوان کرد و گفت: مبلغان دینی و روحانیان باید در منابر وخطابه های خود تلاش کنند تا این دستاوردهای با عظمت را برای مردم به خوبی تبیین و تشریح کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی را یکی از توطئه های دشمنان علیه انقلاب دانست و تصریح کرد: مبلغان دینی و کسانی که تریبون های عمومی در اختیار دارند باید از این ظرفیت های تبلیغی در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان استفاده کنند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران، ترویج و تبلیغ ناامیدی در جامعه را بزرگترین خیانت به انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان این که القای ناکارآمدی انقلاب و نظام اسلامی توطئه دشمنان انقلاب است، خاطرنشان کرد: نباید برخی ها در داخل نیز همین خط دشمن را دنبال کنند بلکه باید همواره امید، رشد و بالندگی را در جامعه تبلیغ کنند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که انقلاب ملت ایران با کمک سه عنصر اتحاد، خودباوری و خدامحوری به پیروزی رسید، تصریح کرد: مردم کشورمان با وحدت و همبستگی خود رژیم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ فرستادند و الگویی برای ظلم ستیزی همه بشریت شود./202/950/ب1

ارسال نظرات