۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۷۸۴۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ اقتدار نظام در گرو عمل به منشور انقلاب است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ اقتدار و کرامت انقلاب، گفت: حفظ این مهم در گرو جهت دهی کارها در مسیر منشور انقلاب، عمل به وصیت نامه شهدا، امام راحل و فرامین رهبری است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رییس جمهور به درخت تنومند انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: این انقلاب ثمره فراوانی به همراه داشت، ثمره انقلاب تنها در داخل نیست بلکه ثمره بیرونی آن نیز با اهمیت و با عظمت بوده است.

وی با اشاره به تبدیل شدن درخت تنومند انقلاب به قدرت معنوی در جهان، افزود: این قدرت معنوی کار ساز بوده و امروز وظیفه داریم آن را حفظ کنیم.

مردم مهم ترین عامل تقویت کننده نظام هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه مردم را سرمایه اصلی و پشتیبان انقلاب خواند و اظهار داشت: برای حفظ این سرمایه عظیم و حضور آنان در صحنه های انقلاب باید به این مردم خدمت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز به پشتوانه مردم با قدرت در برابر دهن کجی رییس جمهور آمریکا حرف می زنیم، گفت: نباید اجازه دهیم عزت نظام خدشه دار شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اقتدار ایران اسلامی را همراه با عزت و کرامت دانست و ادامه داد: اقتدار به آسانی به دست نیامده که آن را خدشه دار کنیم و در این راستا باید جهت گیری کارهای ما در راستای آرمان شهدا، منشور انقلاب، وصیت نامه امام راحل و رهنمودهای رهبری باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اساس نظام بر تبعیت از رهبری است، اظهار داشت: تبعیت از رهبری و ولایت مایه عزت و کرامت ما است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه لرستان به عنوان پایلوت اقصاد مقاومتی انتخاب شده است، افزود: اجرای طرحهای پیش رو در این زمینه نیازمند حمایت بیشتری از سوی دولت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حمایت دولت از استان لرستان را اقدامی مؤثر در جهت فراهم کردن زیرساختها دانست و گفت:  جذب سرمایه گذار خصوصی و بکارگیری ظرفیتهای داخلی استان اقدامی دشوار و زمان بر بوده و با حمایت دولت می توان  زیرساختها را فراهم کرد و پروژه هایی همچون چهارخطه و راه آهن را عملیاتی ساخت./9459/202/ب2

ارسال نظرات