۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۷۸۷۰۰
فرمانده دانشگاه امام حسین:

160 موسسه آمریکایی و اروپایی راهبرد نفوذ در ایران را دنبال می‌کنند

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) گفت: 160 موسسه در آمریکا و اروپا راهبرد نفوذ در ایران را دنبال می‌کنند باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورمان برای مقابله با آن نقشه جامعی ارائه دهند.
آهنگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) امروز در همایش نظام سلطه و جریان نفوذ که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: نظام سلطه بعد از شکست در زمینه جنگ تحمیلی و تحریم‌ها علیه ایران نقشه دیگری را دنبال کرد.

وی با بیان اینکه نفوذ فرهنگی و سیاسی از برنامه‌های اصلی نظام سلطه برای رسیدن به اهداف خود علیه ایران است، عنوان کرد: در جریان نفوذ، دانشگاه‌ها، اتاق‌های فکر، لابی‌های صهیونیستی، احزاب سیاسی و رسانه‌های دشمن، در حال برنامه‌ریزی و تصمیم‌سازی هستند که سردمداران آمریکا جریان نفوذ را از طریق دیپلماسی در ایران پیگیری و هدایت می‌کنند.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: 160 موسسه در آمریکا و اروپا راهبرد نفوذ در ایران را دنبال می‌کنند بنابراین باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشورمان این موضوع را رصد کرده و برای مقابله با آن نقشه جامعی ارائه دهند.

سردار حسنی آهنگر اظهار داشت: طی این همایش و نشست‌های گذشته، تلاش کردیم که نقشه دشمن درباره نفوذ را مورد بررسی قرار داده و شیوه مقابله با آن را ارائه دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید آینده کشور را بر اساس اندیشه‌های اسلامی ترسیم کنیم، بر همین اساس در همایش امروز گفتمان انقلاب اسلامی برای مقابله با نفوذ تبین کردیم./202/807/ب1

ارسال نظرات