۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۷۸۹۷۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

فعالیت بیش از 1200 مبلغ در دهه فجر

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی خاستگاه انقلاب اسلامی و از اهداف عالی نظام است، گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از 1200 نفر روز تبلیغ از سوی مبلغان خواهر و برادر سازماندهی شده است.
حجت الاسلام بلک ، مدير کل تبليغات اسلامي استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌های فضاسازی و خدمات شهری، مساجد، قرآن، هیأت مذهبی و فرهنگی و هنری استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان که در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و اینکه آیت الله موسوی جزایری محور دوران مبارزات انقلاب اسلامی در خوزستان بود، اظهار داشت: هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی خاستگاه انقلاب اسلامی است.

وی همچنین هویت دینی، ترویج معنویت، فرهنگ و تمدن اسلامی را از اهداف عالی امروز نظام برشمرد و بیان داشت: در این زمینه نقش نهادهای دینی و مذهبی بسیار وسیع خواهد بود؛ مساجد، قرآن، هیأت مذهبی و فرهنگی و هنری سرمایه های بزرگ معنوی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه های این سازمان به مناسبت دهه فجر و سازماندهی بیش از 1200 نفر روز تبلیغ از سوی مبلغ های خواهر و برادر در روستاها، مساجد و مدارس، گفت: مساجد همه مناطق خوزستان به ویژه حاشیه های شهر، ائمه جماعات جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنند.

حجت الاسلام بلک با اشاره به این که بیش از 700 برنامه از سوی ائمه جماعات مساجد برگزار شده است، بیان داشت: در دهه فجر تشکل های دینی سلسله برنامه های برای تجلیل از شعرای آئینی برگزار کرده است.

این مقام مسؤول با بیان این که تشکل های دینی پیش از انقلاب اسلامی ایران و پس از آن نقش فعالی را برعهده داشتد، ادامه داد: امروزه بالغ بر 10 هزار تشکل دینی در خوزستان فعالیت می کنند که همواره ارتباط عمیق با ولایت و آرمان های امام راحل داشتند.

همچنین؛ کاظمی نژاد، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به اقدامات انجام شده و افتتاح پروژه های همچون پل شهید دقایقی، رو گذر جواد الائمه(ع) و دیگر موارد، اظهار داشت: همه این فعالیت ها نشان از تلاش های فرزندان انقلاب اسلامی است که این روند با جدیت و درایت بیشتر ادامه خواهد داشت.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری با اشاره به این که به مناسبت دهه فجر گردهمایی شهرداران برگزار شد، ادامه داد: آذین بندی شهر، مراسم های مذهبی، جنگ شادی، نظافت عمومی، دیدار اعضای شورای شهر با خانواده شهدا از جمله فعالیت های کمیته‌های فضاسازی و خدمات شهری است./203/9453/ب1

ارسال نظرات