۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۱۰۸
مدیر حوزه علمیه خراسان:

دشمن با تمام توان به فرهنگ ناب اسلامی هجوم آورده است

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: دشمنان در فضای مجازی سرمایه گذاری کرده اند و این جنگ نرم آن ها خطرناک تر از دیگر جنگ ها می تواند باشد، دشمن با تمام توان خود به فرهنگ ناب اسلامی هجوم آورده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مصباح عاملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان شامگاه دوشنبه در جمع طلبه های مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) بیرجند، اظهار داشت: از اوایل سال 96 آموزش هایی که از طریق حوزه علمیه ارائه می شود را در عرصه فضای مجازی وارد می کنیم.

وی گفت: دشمنان در فضای مجازی سرمایه گذاری کرده اند و این جنگ نرم آن ها خطرناک تر از دیگر جنگ ها می تواند باشد، دشمن با تمام توان خود به فرهنگ ناب اسلامی هجوم آورده است.

مدیر حوزه علمیه خراسان افزود: دشمن به دلیل اینکه بتواند حکومت اسلامی و دینی را خنثی و ساقط کند بسیاری از تصاویر و پیام های ناشایست را در فضای مجازی منتشر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان اینکه مسؤولان، مدیران و تمام اقشار مردم نباید صحنه جنگ با دشمن را در فضای مجازی خالی بگذارند، تصریح کرد: زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری امروز در حوزه علمیه برای ورود به این عرصه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال آتی اکثر آموزش های حوزه علمیه به فضای مجازی منتقل می شود، ادامه داد: در حوزه علمیه تلاش ما این است که تغییر و تحولات خوبی را ایجاد کنیم که البته برای این تغییرات باید تمام مسؤولان حوزه علمیه را یاری دهند.

مدیر حوزه علمیه خراسان حوزه انقلابی، اندیشه و عمل را شعار سال در حوزه انقلابی عنوان کرد و افزود: امید داریم با این شعار اندیشه های انقلابی که مدنظر داریم را تحقق پیدا کند./880/202/ب2

ارسال نظرات