۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۶۲۵
همزمان با ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری سلسله جلسات «فقه و زندگی» با موضوع مناصب رهبری

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه فجر سلسله جلسات «فقه و زندگی» در حرم مطهر رضوی با موضوع مناصب رهبری و حضور در راهپیمایی برگزار می‍‌‎شود.
حرم رضوی

به گزارش  خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسنزاده، با اعلام این خبر گفت: سلسله جلسات «فقه و زندگی» از روز شنبه 16 بهمن تا پایان هفته بعد از نماز ظهر به مدت 45 دقیقه در مدرسه پریزاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: احکام مربوط به خمس، امر به معروف، آداب اجتماعی، زیارت، مناصب رهبری و حضور در راهپیمایی از موضوعات این جلسات به شمار میرود.

حجت الاسلام حسنزاده در ادامه توضیح داد: همچنین از سوی این اداره، بیان احکام بین صلاتین تدارک دیده شده که احکام مهم و کاربردی مربوط به حفظ دستآوردهای انقلاب، حضور در راهپیمایی و ... در بین دو نماز بیان می شود و تا کنون نیز این برنامه ها با استقبال گرم و پور شور زائران و مجاوران روبهرو بوده است.

رئیس ادراه پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: افزون بر جلسات فقه و زندگی، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به صورت شبانه روزی میتوانند، سوالات شرعی خود را از دفاتر مستقر در حرم یا از سامانه تلفنی 32020 نیز بپرسند./934/102/ب1

ارسال نظرات