۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۹۶۵۰
حجت الاسلام اکبرپور:

ننگ بر تفکراتی که می گویند یادواره شهدا برگزار نشود

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: برخی از افراد گمان می کنند گرفتن یادواره شهدا به سیاست های آن ها لطمه وارد می کند که این تنها یک تفکر غلط است، ننگ بر این تفکراتی که با سیره شهدا جور درنمی آید.
اکبرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام اکبرپور، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امشب در یادواره شهدای عملیات والفجر 8 که در مزار شهدای باقریه بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز خود را مدیون کسانی هستیم که شجاعانه وارد مبارزه شدند و شکنجه ها را به جان خریدند.

وی گفت: برخی از افراد گمان می کنند گرفتن یادواره شهدا به سیاست های آن ها لطمه وارد می کند که این تنها یک تفکر غلط است، ننگ بر این تفکراتی که با سیره شهدا جور درنمی آید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه شهیدان هرگز نمی میرند بلکه این ما هستیم که مرده ایم و نمی دانیم بر کدام صندلی تکیه زده ایم، افزود: مسؤولانی که از فتنه ها حمایت می کنند چه جوابی خواهند داشت تا به شهدا بدهند.

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: برخی ها در زمان جنگ وقتی بوی باروت به آن ها خورد چمدان های خود را بستند و به خارج از کشور رفتند اما وقتی شرایط را در جامعه مناسب دیدند برگشتند پول های هنگفتی را جمع کرده اند و از حقوق های نجومی استفاده می کنند.

وی ادامه داد: مردم در انقلاب و بعد از آن به وظایف خود به درستی عمل کرده اند و در تمام صحنه های انقلابی حاضر شده اند و امروز این مسؤولان باید به وظایف خود عمل کنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب تمام اقدامات ترامپ را خواهند داد، خاطرنشان کرد: امید داریم مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی جوابی کوبنده به توطئه های آمریکا بدهند.

حجت الاسلام اکبرپور اظهار کرد: برخی از افراد به کسانی رأی داده اند که خانواده شهیدان و جانبازان را از یاد برده اند، باید بصیرت داشته باشیم و نباید به آسانی رأی خود را بفروشیم./880/202/ب2

ارسال نظرات