۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۴۷۹۷۶۴
مدیر مرکز تخصصی امام خمینی عنوان کرد؛

همبستگی و اتحاد مردم؛ شاخصه بارز قدرت نظام اسلامی

حجت الاسلام حسین خانی همبستگی و اتحاد مردم را مبانی قدرت نظام اسلامی دانست و راهپیمایی 22 بهمن را تبلور این قدرت ارزیابی کرد.
حجت الاسلام حسین خانی

حجت الاسلام هادی حسین خانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که هیأت حاکم در هر نظامی از مبانی قدرت آن نظام محسوب می شود، گفت: مهم ترین مؤلفه قدرت نظام اسلامی ایران رهبر معظم انقلاب است که از پشتوانه علمی و اخلاقی مناسبی برخوردار هستند.

مدیر مرکز تخصصی امام خمینی(ره) ادامه داد: همبستگی و اتحاد مردم در مسائل اساسی، همچنین پیشرفت های علمی و توانمندی های نظامی نیز از مؤلفه های قدرت نظام محسوب می شوند که جمعیت جوان و توانمند مهمترین بخش آنها را تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن متوجه متکی بودن نظام به پشتوانه مردمی شده است، اما لازم است پس از هر مدت حضور مردم تجدید شود تا دشمن گمان نکند از میزان حمایت مردم از نظام اسلامی کاسته شده است؛ بنابراین حضور مردم در صحنه ها همانند راهپیمایی 22 بهمن بسیار مهم است.

حجت الاسلام حسین خانی ادامه داد: گاهی به دلیل ایجاد شرایطی ویژه همانند بر سر کار آمدن  رییس جمهور جدید آمریکا حضور مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا او تصور می کند از قدرت برخوردار است و می تواند با تهدید حکومت ایران را متزلزل کند اما حضور مردم در راهپیمایی 22 نشان خواهد داد او را همانند رؤسای جمهور سابق آمریکا در رسیدن به اهدافش ناکام خواهند گذاشت./1324/ت302/ج

ارسال نظرات