۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۴۷۹۸۹۹
استاد حوزه علمیه:

22 بهمن روز کنار گذاشتن اختلاف‌ها است

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان از مقبولیت نظام ورکن اصیل آن یعنی ولایت فقیه است اگر چه ممکن است در شرایط کنونی، مردم از عملکرد برخی مسؤولان نارضايتي هايی داشته باشند اما اختلافات سليقه و درون خانواده ای است پس نبايد به بيرون درز پیدا کند و اصل نظام را زیر سوال ببرد.
22 بهمن

خانم محبوبه اسماعیل زاده مدرس و مبّلغ حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با لزوم شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: باید بدانیم که برای رسیدن انقلاب به این مرحله، تلاش های فراوانی صورت گرفته بنابراین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای تجدید بیعت با آرمانهای امام و شهدا لازم است.

وی بیان داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان از مقبولیت نظام و رکن اصیل آن یعنی ولایت فقیه است اگر چه ممکن است در شرایط کنونی، مردم از عملکرد برخی مسؤولان نارضايتي هايی نیز داشته باشند اما اختلافات سليقه و درون خانواده ای است پس نبايد به بيرون، درز پیدا کند و اصل نظام را زیر سوال ببرد.

اسماعیل زاده با اشاره به تاثیر حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی جهت نا امید کردن دشمن نسبت به توطئه هایش علیه نظام، گفت: گرچه ایادی کفر و استکبار هرروز و هرساعت در صدد طراحی طرحهای جدید برای براندازی نظام هستند اما دقت داشته باشیم که همین مسأله بصیرت لحظه به لحظه مردم را می طلبد از این رو تجمعات ملی ما در وسعت زیاد و باشکوه می تواند خنثی کننده توطئه های عظیم دشمن باشد.

وی حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی را نشانی از وحدت ملت دانست و افزود: قطعا حضور هرچه گسترده تر مردم در اینگونه تجمعات، سبب یأس بیشتر دشمن خواهد بود چرا که وحدت عامل از بین برنده امید دشمن در پیروزی توطئه هایش خواهد بود.

این مدرس حوزه و دانشگاه افزود: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران در راهپیمایی ها نمادی از اقتدار ملت در برابر دشمنان است چرا که با این شعار از طرفی نابود باد ظلم، پلیدی، پایمالی حقوق ضعفا را فریاد می زنند و از سویی دیگر زنده باد پاکی و حق و حقیقت می گویند.

وی اشاره کرد: از آنجایی که انقلاب ایران نماد مقاومت دربرابر ظلم و ستم بوده است پس زنده نگه داشتن آن با این تجمعات و راهپیمایی ها، درستی و اقتدار حرکت انقلابی مردم ایران را در سالهای پس از انقلاب در مقابل ظلم و جور نشان می دهد.

اسماعیل زاده در پایان گفت: جایگاه مردم در این راهپیمایی ها نشان از ایستادگی ملت ایران دارد پس لازم است بصیرت مردمی همواره افزون شود تا همیشه حق طلبی و ظلم ستیزی پابرجا بماند از سوی دیگر بر علما، فرهیختگان، فعالان فرهنگی و مسؤولان نظام واجب است تا در جهت تداوم آن تلاش کنند؛ گرچه خود دشمن نیز همواره با به تصویر کشیدن پلیدیهای خود چهره زشتش را در انظار عمومی بیش از پیش مخدوشتر می کند./302/9703/ب1

ارسال نظرات