۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۹۰۸
حجت الاسلام صالح:

حضور مردم در حماسه 22 بهمن ماه سبب تقویت تظام می شود

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهر نهاوند با اشاره به اهمیت حضور طلاب و روحانیان در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: طلاب و روحانیان باید در روز 22 بهمن حضوری جدی و پرشور و جلو تر از مردم داشته و خانواده و اطرافیان خود را به حضور در این حماسه ترغیب کنند.
22 بهمن

حجت الاسلام صادق صالح مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهر نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ایران اسلامی همیشه پشتیبان نظام و حکومت و انقلاب بوده و هستند.

وی ادامه داد: امام راحل به وسیله پشتیبانی مردم همیشه در صحنه انقلابی جهانی را ثمر نشاند و همچنین در صادر کردن این انقلاب مردم ایران همیشه در صحنه حاضر بوده و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهر نهاوند با اشاره به اهمیت حضور طلاب و روحانیان در راهپیمایی 22 بهمن ماه تصریح کرد: طلاب و روحانیان باید در روز 22 بهمن حضوری جدی و پرشور و جلو تر از مردم داشته و خانواده و اطرافیان خود را به حضور در این حماسه ترغیب کنند.

وی در ادامه از عملکرد مدرسه علمیه امام خمینی شهر نهاوند در راهپیمایی خبر داد و گفت: طلاب مدرسه ما در برنامه 22 بهمن ماه بصورت دسته جمعی شرکت داشته و با شعار دادن گروهی سبب شکوه راهپیمایی در شهر خواهند شد.

وی ادامه داد: نمادی از شیطان بزرگ را به صورت مجسمه آماده کرده و با اجرای سنگ زنی به این مجسمه انزجار خود را نسبت به آمریکا و دشمنان انقلاب نشان می دهیم.

حجت الاسلام صالح ابراز داشت: راهپیمایی مردم و حضور آنها در روز 22 بهمن سبب یادآوری خباثت دشمنان اسلام و آمادگی آنها برای مقابله با نیرنگ های دشمن است.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی آمریکا با اسلام و مسلمین خاطرنشان کرد: حضور مردم مشت محکمی در دهان آمریکا و هم پیمان های او همچون اسراییل و انگلیس است. 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهر نهاوند در پایان با اشاره به وظیفه هر ایرانی در روز 22 بهمن گفت: ما همیشه انقلابی بوده هستیم و خواهیم ماند و در را عقیده و آرمان هایمان تا پای جان ایستاده ایم./979/302/ب1

   

ارسال نظرات