۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۹۴۲

آئین نکوداشت «ملامحمدی» نویسنده و پژوهشگر دینی برگزار شد‌

آئین نکوداشت مجید ملامحمدی با حضو مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم و نویسندگان و شاعران دینی برگزار شد.
آئین نکوداشت «ملامحمدی» نویسنده و پژوهشگر دینی برگزار شد‌

به گزارش خبرگزاری رسا، آئین نکوداشت مجید ملامحمدی ظهر امروز  با حضور حجت الاسلام جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم و نویسندگان و شاعران دینی در سالن همایش های کتابخانه تالار غدیر کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عطالله جباری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، فرجی سرپرست اداره ارشاد قم، مرضیه تجار عضو انجمن قلم ایران و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کریم کورسل در این مراسم حضور داشتند.

مجید ملامحمدی نویسنده، شاعر و پژوهشگر دینی در این مراسم اظهار داشت: کودکان و نوجوانان ایرانی در همه زمینه ها بهترین هستند که باید برای رشد و تعالی آنها اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: باید همواره برای مطالعه کتاب فرصت گذاشت ، دنیای مجای در حال تغییر و زودگذر است اما کتاب هیچ گاه پایان و خستگی ندارد و ماندگار است.

در این مراسم انجمن قلم ایران ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل حفظ آثار و ارزش های  دفاع مقدس، مرکز فرهنگی هنری تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و  اداره کل کتابخانه های استان قم از ملامحمدی تجلیل کردند.

تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخانه خوانی کمال کورسل از دیگر بخش های این مراسم بود.

حجت‌الاسلام عطاالله جباری دراین مراسم اظهار داشت: باید تقدیر از نویسنده‌های دینی در کشور مورد توجه باشد و کودکان و نوجوانان را با نویسندگان آثار دینی آشنا کنیم.

وی افزود: نویسندگان دینی که امروز در کشور فعال هستند فعالیت خود را از سنین کودکی شروع کردند، ملامحمدی نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان 140 کتاب نوشته است که نشان دهنده توانایی‌های ایشان است.

مدیر‌کل کتابخانه عمومی استان قم با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه بیان کرد: سران مطالعه کتاب در کشور بسیار پایین است که باید اقداماتی انجام شود تا کودکان ونوجوانان به سوی مطالعه کتاب جذب شوند.

جباری عنوان کرد: ایجاد کتابخانه‌ها در نقاط محروم استان قم یکی از موضوعاتی است که مورد توجه قرار دارد و در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است./872/د102/ی

ارسال نظرات