۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۸۰۰۸۹
فجر انقلاب؛

مردم در زیر باران گلوله هم دست از ولایت برنمی دارند

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: برف که نعمت خدا است، ولی اگر گلوله و اسلحه نیز برسر مردم ببارد مردم از پشتیبانی حضرت آیت الله خامنه ای دست نمی کشند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با اشاره به حضور بی نظیر مرد در زیر برف و باران با تبریک سالروز پیروزی 38 سال انقلاب اسلامی، گفت: حضور مردم همدان در میدان امام خمینی(ره) که مملو از جمعیت در خیابان اطراف است و با وجود این برف شدید نشان دهنده پیام مردم انقلابی ما است که در تمامی شرایط از انقلاب دفاع کردیم و خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مردم ما در دفاع از انقلاب همانند هشت سال دفاع مقدس پابرجا و محکم و استوار ایستاده اند، مردمی که از جان خود مایه می گذارند دیگر برف و باران برای آنها مسأله نیست.

مدیر حوزه علمیه همدان ابراز داشت: اگر گلوله و اسلحه نیز بر سر مردم ببارد مردم از پشتیبانی ولی امر حضرت آیت الله خامنه ای دست نمی کشند.

وی در پایان تصریح کرد: ان شاء الله این حمایت و پشتیبانی تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت تا این مملکت و این حکومت وصل به حکومت جهانی و به دست حجت خداوند متعال در روی زمین برسد./979/302ب2

ارسال نظرات