۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۸۰۱۱۷
آیت الله طبرسی:

ترامپ به خیال بافی و دروغ پردازی های خود پایان دهد

امام جمعه ساری گفت: ترامپ باید به خیال بافی و دروغ پردازی هایش پایان دهد؛ ملت ما هیچ ترسی از تهدیدهای آمریکا ندارد و بدانند باید ادبیات خود را دربرابر ایران اصلاح کنند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب الهی را نوید بخش استقلال و آزادی برای ملت ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی موجب رهایی ملت ایران از یوق استبداد و ظلم شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با نقش آفرینی و حضور گسترده مردم به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز بقا و استمرار این انقلاب و نظام دینی در گرو حضور در صحنه مردم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی امروز، این حضور را نشان دهنده بصیرت و هوشیاری ملت ایران دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان بار دیگر با این حضور بی نظیر خود با آرمان های امام و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت همیشه در صحنه کشورمان در صحنه های مختلف انقلاب نقشی تعیین کننده داشتند، خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی برای فاصله گرفتن مردم از نظام و انقلاب بی نتیجه ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مردم هوشیار کشورمان امروز نیز با حضور میلیونی خود بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: این مردم ثابت کردند که همچنان روحیه انقلابی در کشورمان زنده و پویا است.

امام جمعه ساری با بیان این که امروز مهم ترین نیاز کشورمان تقویت روحیه انقلابی در همه بخش های کشور است، بیان داشت: مردم کشورمان در جریان نهضت انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر همین روحیه انقلابی در برابر قدرت های جهانی ایستادگی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عده ای تلاش می کنند تا روحیه انقلابی در کشورمان کمرنگ شود، خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن این روحیه اصیل موجب نفوذ دشمنان به کشورمان خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به یاوه گویی های رییس جمهور جدید آمریکا در خصوص ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور بی نظیر امروز ملت ایران پاسخ محکمی به سخنان سخیف ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که ترامپ باید به خیال بافی ها و دروغ پردازی های خود پایان دهد، خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ ترسی از تهدید های آمریکایی ها ندارند و بدانند که ادبیات خود را در برابر ملت ایران اصلاح کنند.

وی با بیان این که همه رؤسای جمهور آمریکا و دولتمردان این کشورها هیچ غلطی علیه ایران نکردند و ایران‌هراسی را نان‌دانی برای خود درست کردند، افزود: متأسفانه استکبار با این اقدام پول مفت از کشورهای ستمدیده و منابع آنان دریافت ‌تا شاید کشورگشایی کنند.

نمایند مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله اقتصاد کشور اشاره کرد و با بیان این که اجرای صحیح مسأله اقتصاد مقاومتی همکاری مناسب دولت و مردم است، گفت: باید ملت و دولت با تاسی از شاخصه وحدت و همدلی به توسعه و شکوفایی کشور فکر کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یک کشوری مقتدر و اثرگذار در جهان و منطقه تبدیل شده است، افزود: امروز کشورهای غربی به خوبی می دانند که بدون همراهی با ایران نمی توانند به وضعیت خاورمیانه رسیدگی کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران همه منافع آمریکایی ها را در منطقه به چالش کشید، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب، آمریکا در همه امور داخلی کشورهای منطقه دخالت می کرد و منابع آنها را به تاراج می برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی کشور تأکید کرد و با بیان این که وزارت ارشاد متولی ترویج استقلال فرهنگی، ارزشی و انقلابی در جامعه است، بیان داشت: متأسفانه برخی کم توجهی ها به موضوعات فرهنگی اثرات نامطلوبی را برای جامعه در پی خواهد داشت.

آیت الله طبرسی در ادامه همچنین بر ضرورت وحدت و همدلی در جامعه تأکید کرد و با اشاره به این که اختلاف تنها منافع دشمنان در داخل کشور را تأمین خواهد کرد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی منتظر پیدا شدن برخی روزنه های نفوذ به داخل کشورمان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که وحدت مسیر رشد و توسعه کشور را هموارتر می کند، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان کشور درگیر برخی اختلافات احتمالی باشند دیگر فرصتی برای رسیدگی به مسائل کشور ندارند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز وحدت با محوریت مقام معظم رهبری یک ضرورت مهم در کشور است، افزود: مردم کشورمان نیز در ده های اخیر همواره تبعیت خود ولایت و رهبری را به عینه ثابت کردند./201/950/ب1

ارسال نظرات