۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۰۱۶۷
فجر انقلاب؛

تبعیت از ولایت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

آیت الله عالمی گفت: جمهوری اسلامی حکومتی بی بدیل در دنیا است و ایران نخستین کشوری است که دارایی انقلاب معنوی با مبنای ارزش های الهی است.
آیت الله عالمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت‌الله حسن عالمی نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی ظهر امروز قدر پایان مراسم راهپیمایی 22 بهمن در همدان با اشاره به اهمیت انقلاب و پاسداری از آن گفت: اسلام و حاکمیت اسلامی و مبانی توحیدی حکومت اسلامی سبب نجات اسلام و مسلمین می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ضرورت تقوا و پرهیز از گناه افزود: پایداری نظام الهی و حفظ این نظام نیازمند در پیش گرفتن تقوا در همه امور است از این رو رعایت تقوا در مسایل سیاسی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

آیت الله عالمی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی حکومتی بی بدیل در دنیا است و ایران نخستین کشوری است که دارایی انقلاب معنوی با مبنای ارزش های الهی است.

وی در ادامه افزود: دشمنان ایران و دشمنان اسلام در مقابل ما صف آرایی کرده اند و خداوند متعال هیچ گاه مستکبران را بر مسلمانان و مومنان ترجیج نمی دهد و آنها را وارثان زمین قرار می دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: نیرو های انقلابی با آزار و اذیت های فراوانی مواجه بودند تا نهضت اسلامی را به انقلاب و همچنین انقلاب را به حکومت تبدیل کنند و البته که این راه باز هم ادامه دارد.

وی در ادامه  با اشاره ستم های رژیم ملعون پهلوی به انقلابی ها اظهار داشت: این ملت با تقدیم کردن 70 هزار شهید این انقلاب را استوار کرده اند که می توان به حمله نیروهای نظامی به مردم در خیابان ها، حمله به مدرسه علمیه فیضیه در قم و همچنین شکنجه های ظالمانه سازمان ساواک اشاره کرد.

آیت الله عالمی با اشاره به سنگ اندازی های دشمنان اسلام از نخستین روزهای انقلاب گفت: ترورهای پی در پی و جنگ تحمیلی که نقشه آن توسط غرب چیده شد به لطف خداوند متعال و با مقاومت مردم غیور ایران باطل شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت تبعیت از رهبری تاکید کرد: امام علی(ع) در نهج البلاغه پیروی از امامت و ولایت را یک فریضه دانسته و البته که تاکنون رهبر معظم انقلاب چیزی جز خیر و صلاح برای مردم ایران اسلامی را نخواسته است./979/202/ب1

 

 

 

ارسال نظرات