۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۸۰۳۹۷
امام جمعه هشترود:

سرخم کردن در مقابل دشمنان خسران روشن و بدیهی است

حجت الاسلام رحیمی گفت: در آغوش دشمن افتادن و سرخم کردن در مقابل آنها خسران روشن و بدیهی را به بار می آورد، باید دشمن را شناخت و در برابر حیله های گوناگون آن با بصیرت و آگاهی آماده بود.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: ملت ایران، آمریکای قلدر را در دنیا تحقیر کرد به گونه ای که آمریکا امروز در ذلت و خواری است و دشمنی آنها با ملت ایران نیز از همین رو است.

وی با بیان اینکه دشمنان مستکبر و متکبر به ملت ایران رحم نخواهند کرد، ابراز داشت: در آغوش دشمن افتادن و سرخم کردن در مقابل آنها خسران روشن و بدیهی را به بار می آورد، باید دشمن را شناخت و در برابر حیله های گوناگون آن با بصیرت و آگاهی آماده بود.

حجت الاسلام رحیمی با تأکید بر تبعیت از ولایت فقیه، آن را مسیر روشن و صراط مستقیم سعادت جامعه اسلامی در دنیا و آخرت دانست و تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران در عرصه بین الملل و توسعه و پیشرفت کشور از ابعاد گوناکون همه برکت ولایت فقیه و تبعیت و حمایت مردم از این رکن اساسی است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی عظیمی که مردم متدین و انقلابی برگزار کردند تحسین برانگیز بود، گفت: این راهپیمایی مسؤولیت مسؤولان کشور را در قبال مردم بیشتر کرده است، مسؤولان باید به چنین مردمی ببالند و در برابر آنها از هیچ خدمتی دریغ نکنند.

امام جمعه هشترود اصلی‌ترین دستاورد 22 بهمن را آزادی دانست و گفت: آزادی چیزی است که بشر تشنه آن است، جمهوری اسلامی ایران این امر مهم را با پرداخت هزینه‌های سنگین به مردم هدیه کرد و مردم باید قدردان این نعمت باشند و در صیانت از کوتاهی نکنند.

وی با بیان اینکه همه تلاشها از صدر اسلام تاکنون برای برپایی حکومت الله در جهان است و این تلاشها در 22 بهمن سال 57 به بار نشست، گفت: دشمن با اسلامیت این نظام و مردم مشکل دارد، از این رو تمام تلاش خود را در راستای اضمحلال اسلام به کار گرفته است.

حجت الاسلام رحیمی انسجام و اتحاد ملی را بزرگترین ابزار مبارزه با دشمن دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی از این اتحاد و انسجام ملت ایران هراس دارند و تلاش می کنند تا کشور و مردم را با دو قطبی تضعیف و دچار خدشه کنند، اما پاسخ خود را بار دیگر از این ملت دریافت کردند./854/302/ب2

ارسال نظرات