۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۸۰۳۹۹
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

مهمترین عامل قدرت ایران، حضور مردم در همه صحنه های انقلاب است

حجت الاسلام ناصری با اشاره به حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مردم با حضور مسنجم و متحد خود در راهپیمایی 22 بهمن با نشان دادن عنصر قدرت حقیقی این نظام، مشت محکمی را به دهان دشمنان زدند.
علی اکبر ناصری

حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری، نماینده پیشین بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یک راهپیمایی کم نظیر عنوان کرد و گفت: حضور هر ساله و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن یادآور عظمت و شکوه راهپیمایی های 22 بهمن در سالهای نخست پیروزی انقلاب است.

وی با اشاره به نامساعد بودن شرایط جوی در بسیاری از نقاط کشور در روز 22 بهمن امسال، افزود: مردم به رغم نامناسب بودن شرایط جوی و در هوایی بسیار سرد، گرمابخش جشن پیروزی سی و هشمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی به تهدیدهای اخیر رییس جمهور آمریکا علیه ایران پرداخت و تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تودهنی محکمی به مقام های آمریکایی بود.

وی مهمترین پیام حضور ملت ایران را انسجام ملی بر روی آرمان های انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: پیام ملت بزرگ ایران به همه دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن امسال ایستادگی و مقاومت بر اصول انقلابی و آرمانهای اسلامی پس از سالها دشمنی و فشار بدخواهان نظام اسلامی است.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حامل پیام مهمی برای سران استکبار و عناصر وابسته داخلی آنها است که مردم در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی، تودهنی محکمی را به دشمنان ایران می زنند.

حجت الاسلام ناصری با بیان این مطلب که سران غرب و به ویژه آمریکا هنوز ملت ایران را نشناخته اند، تأکید کرد: تهدیدها نه تنها موجب دلسردی مردم از نظام اسلامی نمی شود بلکه ملت ایران را مسنجم و متحد برای دفاع از انقلاب به صحنه می آورد.

وی مهمترین عامل قدرت ایران را حضور مردم بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در سطح دنیا است و حضور کم نظیر مردم در تمام صحنه های مهم انقلاب از جمله راهپیمایی بزرگ سراسری 22 بهمن اثبات این مدعا به حساب می آید.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز مقاومت و بیداری اسلامی شناخته می شود، تأکید کرد: پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی به رغم تمام تلاش ها، فشارها و توطئه ها، قدرتهای بزرگ مدعی دنیا را به چالش کشیده و قدرت نظام اسلامی را نشان داده است.

وی با تأکید بر این مطلب که مسؤولان باید قدرشناس مردم ایران باشند، خاطرنشان کرد: امروز مسؤولان باید تلاش و اهتمام خود را برای ایجاد حس امید در مردم با کار و تلاش همه جانبه در جهت خدمت صادقانه به مردم به کار ببندند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری با اشاره به اینکه امام راحل انقلاب اسلامی را به عنوان زمینه ساز ظهور حکومت جهانی امام عصر(عج) برپا کرد، اظهار داشت: اگر اهتمام همه به ویژه مسؤولان کشور برای اجرای همه مسائل کشور بر اساس نگاه اسلامی باشد موفقیت ما بر اساس وعده های الهی تضمین شده است.

وی افزود: دشمنان اهتمام خود را برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی با برجسته سازی ضعف ها در کشور و نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ آن از طریق رسانه های خود به کار می بندند و راه مقابله با آن کار جهادی و تلاش همه جانبه برای ایجاد دستاوردهای بزرگ در کشور است./1313/302/ب2

ارسال نظرات