۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۴۸۰۷۹۴

رییس جدید اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی منصوب شد

جلسه تودیع و معارفه رییس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات برگزار و حجت الاسلام موسی الرضا تیموری به عنوان رییس جدید این اداره منصوب شد.
امور مبلغان

به گزارش خبرگزاری رسا جلسه تودیع و معارفه رییس اداره اعزام مبلغان با حضور معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همانطور که به پیروزی رسیدن و تداوم انقلاب اسلامی افتخار آفرین است، مسؤولیت آفرین نیز هست بنابراین روز به روز باید تلاش های خود را در جهت خدمت به مردم و انقلاب افزایش دهیم.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین یحیی کمال رییس کل اداره امور تبلیغی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی به گسترش روزافزون انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: الآن ما در عصری زندگی می کنیم که الحمدلله انقلاب اسلامی طلوع کرده و روز به روز در حال گسترش است و البته همانطور که انقلاب اسلامی گسترش می یابد آسیب ها، سنگ اندازی ها و دشمنی ها نیز گسترده تر می گردد بنابراین باید آسیب ها را شناسایی کرده و در جهت رفع آنها حرکت کنیم.
در این مراسم حجت الاسلام موسی الرضا تیموری به عنوان رییس جدید اداره اعزام مبلغان معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منصوب و از زحمات سرپرست قبلی این اداره حجت الاسلام ابراهیم احمد نژاد کریمی تقدیر شد./872/د102/ی

ارسال نظرات