۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۸۱۳۸۴
آیت الله علما:

انس با قرآن کریم انسان را از کج روی و انحراف دور می کند

آیت الله علما با اشاره به جایگاه قرآن، گفت: انس با قرآن کریم انسان را از کج روی و انحراف دور می کند.
مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در محل برگزاری بزرگترین آزمون حفظ قرآن کریم از نحوه برگزاری مسابقات بازدید و با متسابقین دیدار کردند.

آیت الله علما در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با تقدیر از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه استان در برگزاری این مسابقات، ابراز داشت: توجه به فراگیری قرآن کریم در دین مبین اسلام بسیار مورد تأکید بوده و جایگاه حافظان قرآن کریم جایگاهی ممتاز است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید کودکان از سنین پایین با قرآن و آموزه های دینی عجین شده و برگزاری چنین مسابقاتی زمینه ایجاد انگیزه و علاقه مندی را برای کودکان و نوجوانان فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انس با قرآن کریم انسان را از کج روی و انحراف دور کرده و در صورتی که انسان قلبا از مفاهیم عمیق قرآنی تبعیت کند قطعا شاهد رشد معنوی بسیاری در زندگی خواهد بود و یاری خدای متعال را احساس خواهد کرد.

آیت الله علما تأکید کرد: باید درک معانی عمیق قرآنی نیز در کنار حفظ آیات نورانی کتاب الهی مورد توجه قرار گرفته و در زندگی فردی و اجتماعی مسلمانان بکار گرفته شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان خواستار توجه خانواده ها به تقویت معنویت در وجود فرزندان شد و گفت: سوق دادن فرزندان به سوی فراگیری دین و قرآن، آینده آنها را تضمین کرده و سبب گام نهادن در مسیر تقرب به خداوند متعال خواهد شد./857/202/ب2

ارسال نظرات