۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۸۳۶۸۷
با حضور معاون وزیر ارشاد؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با حضور معاون وزیر ارشاد و جمعی دیگر از مسؤولان کشوری و استانی در مشهد برگزار شد.
تودیع

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با حضور حجت الاسلام سلطانی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام گنابادی نژاد، معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام شریعتی تبار، مدیر عامل بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام محمود مرویان حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،حجت الاسلام ملکوتی تبار، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نمایندگی خراسان رضوی، کاراندیش مروستی، معاون وزیر ارشاد، حسن واحدی، معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئؤولان کشوری و استانی ظهر امروز 8 اسفند در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

محمد حسن واحدی، معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) از بدو تولد با توجه به بحث نرم زیارت، بنیادی است که یک جریان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امروز باید به این چشمان داز در مقوله فرهنگ ناب رضوی توجه کنیم، اظهارکرد: زیارت عارفانه، آسان، ارزان، با کیفیت، با ماندگاری و تکریم زائر برای دو هدف برنامه ریزی شود.

معاون امور زائرین استانداری خراسان رضوی افزود: ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی با هدف اثرگذاری در زندگی مردم که این اثرگذاری خودش برنامه ای کلان را می پذیرد از مهمترین اهداف این بنیاد است.

وی با بیان اینکه بنیاد امام رضا(ع) این رسالت را سال ها است که شروع کرده است، تصریح کرد: این بنیاد به عمق مسایل و مباحث گام گذاشته تا بتواند یک مسیر مشخص را برنامه ریزی کند تا در سایه آن اثربخشی فرهنگ رضوی را مشاهده کرد.

گفتنی است، اکبر شیخ که از امروز با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، سکان این بنیاد و جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را از سید جواد جعفری تحویل گرفت، متولد خردادماه 1350 در شهر گرگان و کارشناس ارشد رشته مدیریت آموزشی و دانشجوی دکترای این رشته است.

در کارنامه مدیرعامل جدید بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، 25 سال سابقه کار اجرایی، آموزشی، فرهنگی و مدیریتی به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به ریاست مرکز تربیت‌ معلم چابهار، معاونت دانشگاه شهید مطهری سیستان و بلوچستان و ریاست مدارس و معارف شهید مطهری این استان اشاره کرد.

شیخ همچنین مدیرکلی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان سیستان و بلوچستان را در کارنامه دارد. آخرین سمت او مدیرکلی مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال شرق کشور (خراسان شمالی، جنوبی و رضوی) است و در این جشنواره جایگاه مدیرعاملی بنیاد، دبیری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) را نیز بر عهده خواهد داشت./934/202/ب1

 

ارسال نظرات