۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۴۸۳۸۴۲
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان از اشرافی گری بپرهیزند

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: باید خدمت رسانی مسؤولان نظام جمهوری اسلامی به مردم، الگویی برای سایر کشورهای دنیا باشد و همچنین مسؤولان باید از اشراف گرایی بپرهیزند و ساده زیست باشند و مانند سایر مردم جامعه زندگی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع مسؤولان شهرشتان تاکستان که در دفتر امام جمعه برگزارشد، اظهار کرد: باید توجه مسؤولان به اقشار ضعیف و مستضعف و قشر محروم باشد و باید مسؤولان برای خدمت رسانی رقابت کنند.

وی در ادامه افزود: باید خدمت رسانی مسؤولان نظام جمهوری اسلامی به مردم، الگویی برای سایر کشورهای دنیا باشد و همچنین مسؤولان باید از اشراف گرایی بپرهیزند و ساده زیست باشند و مانند سایر مردم جامعه زندگی کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، نهضت خدمت رسانی به مردم را مبارزه‌ای بزرگ و سنگین می‌دانند و معتقدند، باید کارهای عمیق، ماندگار و زودبازده که آثار آن بیشتر متوجه قشرهای مستضعف و محروم می‌شود، مورد توجه کامل قرار گیرد.

مسؤول حوزه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: نهضت خدمت رسانی به مردم وظیفه سنگینی برای مسؤولان است و آنان بایدکارهای ماندگاری را در جامعه رقم بزنند خدمت رسانی به مردم جزء اهداف اصلی تشکیل حکومت‌های دینی است.

حجت الاسلام  والمسلمین اسلامی در پایان گفت: مسؤولان باید نسبت به مردم و تعهد خدمتی که به مردم سپرده‌اند احساس مسؤولیت کنند، و به قطع مردم هرگاه ببینند مسؤولان خدمت بی‌منت و موثر را در دستور کار خود قرار می‌دهند می‌توانند یاریگران خوبی در حل مشکلات بوده، از این رو مسؤولان قدر فرصت‌ها را در جهت خدمت بیشتر به این مردم شریف بدانند./873/102/ب2

 

 

ارسال نظرات