۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۴۸۴۴۴۸
معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان خبر داد؛

اجرای 370 واحد مسکونی ویژه طلاب و روحانیان

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان از اجرای 370 واحد مسکونی ویژه طلاب و روحانیان اهوازی، دزفولی و آبادانی خبرداد و گفت: کلنگ زنی پروژه های اهواز و دزفول در سال آینده انجام خواهد شد و پروژه آبادان نیز در فاز نخست قرار دارد.
مسکن

مهران طاهری، معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که این استان دو پروژه مسکونی و تولیدی در اهواز و دزفول دارد، ابراز داشت: باتوجه به جلسه ای که اخیرا با موضوع مسکن استان خوزستان در قم برگزار شد، دستور اجرایی 92 واحدی دزفول از سوی حجت الاسلام اکبری، رییس مسکن طلاب و روحانیان کشور صادر شد.

وی ادامه داد: در فاز نخست عملیات اجرایی پروژه 92 واحدی دزفول، از روز گذشته(10 اسفندماه) آغاز کرد و روند 37 هزار متر مکعب خاکبرداری آن از امروز در دستور کار قرار دارد. همچنین پیمانکار این پروژه نسبت به تجهیز کارگاه اقدامات لازم را انجام داده است و عملیات خاکبرداری آغاز شد.

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که در فاز بعدی پروژه 92 واحدی دزفول، عملیات اجرایی آن شامل ساخت و ساز فاز جدید در دستور کار است، ادامه داد: در این پروژه احداث 7 بلوک با مجموع 92 واحد برای طلاب و متقاضیان شهرستان دزفول در دست اقدام است.

طاهری افزود: اوایل سال آینده پیمانکار اصلی پروژه دزفول مستقر خواهد شد و طی یک برنامه با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، رییس مسکن طلاب و روحانیان کشور، امام جمعه دزفول و شهردار کلنگ زنی آن انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که در جلسه قم، مؤسسه مسکن طلاب و روحانیان کشور آغاز عملیات 130 واحد مسکونی از مجموع 220 واحد در فاز نخست پروژه پردیس اهواز را تأیید کرد و به امید خدا در ابتدای سال آینده کلنگ زنی خواهد شد، افزود: در حال حاضر ارزیابی پیمانکاران این پروژه ها درحال انجام است تا برای ساخت و ساز آن انتخاب صحیحی داشته باشیم.

وی گفت: اعتبارهای پروژه 92 واحدی دزفول و 220 واحدی اهواز بخشی از سوی طلاب و روحانیان، بخشی از سوی متقاضی و مابقی تسهیلات بانکی خواهد بود.

معاون مسکن مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان با تقدیر و تشکر از تلاش های حجج الاسلام اکبری، رییس مسکن طلاب و روحانیان کشور و کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان در زمینه پروژه های مسکن طلاب، گفت: در شهرستان آبادان نیز 60 واحد مسکونی ویژه طلاب و روحانیان در نظر گرفته شده که کارهای تملک زمین آن در حال انجام است./303/9453/ب1

ارسال نظرات