۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۴۸۴۵۷۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ولایت‌مداری در شعار هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که اثبات ولایت‌مداری تنها در میدان عمل محقق می‌شود، گفت: ولایت‌مداری در شعار هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند.
حجت الاسلام کاملی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی امروز در یادواره 217 شهید شهرستان ملکان با بیان این‌که رمز ماندگاری و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در ولایت‌مداری ملت ایران خلاصه‌ می‌شود، اظهار داشت: جامعه بدون بصیرت ولایی به بیراهه خواهد رفت.

وی با بیان این‌که شهدا با تبعیت از ولایت فقیه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و سعادت ابدی را نصیب خود کردند، خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا جهانی شده است‎ و با ادامه مسیر سرخ شهادت به تعالی و کمال خواهد رسید، همچنانکه امام راحل فرمودند؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که همه تلاش دشمن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایجاد فاضله میان امت با ولایت بوده است، تصریح کرد: تاریخ انقلاب نشان داده که اثبات ولایت‌مداری تنها در میدان عمل محقق می‌شود، به عبارت دیگر ولایت‌مداری در شعار هیچ دردی از جامعه دوا نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ و تقویت روحیه انقلابی در جامعه تأکید دارند، گفت: دشمن سعی دارد روحیه انقلابی ملت ایران را تضعیف کند، چراکه می‌داند تنها با این فرهنگ غالب است که نمی توانند به اهداف شوم خود در منطقه و کشور نائل شوند.

وی با بیان این‌که انقلابی‌گری با افراطی‌گری تفاوت فاحش دارد، افزود: اگر جامعه دچار انحراف و کج‌روی شده است؛ به دلیل دوری از آرمان‌های انقلابی بوده و اگر در جاهایی دشمن برای رسیدن به اهدافش امیدوار شده، توانسته با اجرای توطئه نفوذ در ساختارهای نظام تفکر انقلابی‌گری را از مسؤولان بگیرد.

حجت‌الاسلام کاملی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که نقش ایران به عنوان یک قدرت برتر در منطقه و جهان به اثبات رسیده است، اظهار داشت: به یقین بدون حضور ایران حل مسائل جهانی با مشکل مواجه می شود، چنانکه امروز دشمنان و حامیان داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی در منطقه دست به دامان ایران برای رهایی از باتلاق عراق، سوریه و یمن شده‌اند.

وی تهدیدات رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا را توخالی دانست و افزود: اگر امروز شاهد تشکیل بسیج مردمی در کشورهای سوریه، عراق و یمن هستیم؛ باید به این حقیقت مسلم ایمان داشته باشیم که انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش نهضت‌های ضداستکباری و ضداستبدادی در منطقه و جهان است./935/202/ب1

 

ارسال نظرات