۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۴۸۴۶۴۶
رییس کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس:

حضرت فاطمه پرچمدار ولایتمداری است

رییس کمیسیون علوم و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه فاطمه پرچمدار ولایتمداری است، گفت: حضرت فاطمه(س) با دفاع و حمایت همه جانبه از ولایت، به نبردی جدی با فتنه گران زمان خود برخواست و نخستین شهید راه ولایت و مبارزه با فتنه شد.
یادواره شهدای کاظم بیکی بابل یادواره شهدای کاظم بیکی بابل یادواره شهدای کاظم بیکی بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، محمد مهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای کاظم بیکی بابل، با بیان اهمیت ایستادگی و دفاع حضرت زهرا(س) از حریم و جایگاه ولایت و امامت، گفت: حضرت زهرا(س) با ایستادگی و حضور فعالانه در دفاع از حریم ولایت تاریخ ساز شد و درسی محکم به مخالفان امیرمومنان داد.

زاهدی با بیان این مطلب که بودجه شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی در یکسال 6 هزار میلیارد تومان است، تصریح کرد: بودجه های کلان شبکه هایی مانند جم، من و تو و بی بی سی برای اثر گذاری های متنوع بر روی مخاطبان ایرانی در حوزه هایی مانند خانواده، روانشناسی، ورزش و به طور کلی سبک زندگی است تا با شست و شوی مغزی باورهای جامعه ما را به تدریج تغییر دهند.

وی از بین بردن اصالت خانواده را از دیگر اهداف شبکه های معاند برشمرد و گفت: مطالبات جدید بر اساس سبک زندگی غربی در برنامه هایی مانند آشپزی با دستور غذایی پخت گوشت خوک و اشاعه مشروبات الکلی در جامعه نمایان می شود که در مغایرت آشکار با مبانی اسلام است.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تجمل گرایی و مصرف گرایی به عنوان یک الگوی برتر از سوی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای، ترویج و نهادینه می شود تا ثروت اندوزی و زندگی اشرافی یک الگوی مورد توجه در جامعه در مقابل فرهنگ ایثار و کمک به هم نوع جایگزین شود.

وی ادامه داد: اختلاس های هزار میلیاردی و زندگی اشرافی و تجملاتی برخی مسؤولان با آرمانهای فاطمی و راه امام و شهدا سازگار نیست.

زاهدی با بیان این مطلب که اگر باور به قیامت و نظارت شهدا بر زندگی امروز ما وجود داشت، اختلاس ها و فسادهای مختلف را در کشور نداشتیم، گفت: فسادهای مدیران و مسؤولان در کشور ناشی از فراموش کردن قیامت و پاسخگو بودن اعمال در پیشگاه خداوند متعال، امام راحل و شهدا است و این افراد درکی از زندگی فاطمه زهرا(س) و آرمان های شهدا ندارند.

وزیر سابق علوم با اشاره به اینکه فاطمه پرچمدار ولایتمداری است، تصریح کرد: حضرت فاطمه(س) با دفاع و حمایت همه جانبه از ولایت، با فتنه گران زمان خود در ستیز و نبرد بود و نخستین شهید راه ولایت و مبارزه با فتنه شناخته می شود.

وی ادامه داد: از دیدگاه حضرت زهرا(س) تنها حق و ولایت وجهه دفاع دارد و مباحثی مانند رای اکثریت و اصول قراردادی جامعه بشری بی معنا است.

زاهدی شهدا را پیروان واقعی حضرت زهرا(س) بیان کرد و اظهار داشت: وصیت نامه شهدا تاکید بر دفاع از ولایت و حضور همیشه مردم در این عرصه دارد زیرا شهدا پیروان واقعی و حقیقی مکتب حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت بودند.

وی با تاکید بر این مطلب که نگاه و معیار ما باید ولی فقیه باشد، خاطرنشان کرد: برای ادامه مسیر متعالی انقلاب راهی جز دفاع از حریم ولایت نداریم زیرا رهبر معظم انقلاب مدیری هوشمند، مدبر و شخصیتی بی نظیر در این عصر است که کشتی نظام را به خوبی در امواج طوفانی دنیای امروز هدایت می کند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطر نفوذ را بسیار مهم برای کشور عنوان کرد و گفت: عناصر فتنه، عوامل نفوذی دشمن و سربازان پیاده آن در کشور هستند تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرند.

وی با اشاره به طراحی برخی از عناصر فتنه در مراسم تشییع مرحوم هاشمی رفسنجانی، اذعان کرد: حضور امت حزب الله و هدایت های نظام مانع از سوء استفاده افراد بی بصیرت و فتنه گران از مرگ مرحوم هاشمی رفسنجانی شد.

زاهدی بر لزوم هوشیاری جامعه در برابر برنامه های هدفمند دشمن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تاکید کرد و افزود: تولید برنامه هایی با محتوای مستهجن، ضد دین و علیه انقلاب و ارزشها با هوشمندی از سوی دشمنان صورت می گیرد تا از طریق شبهه افکنی و آلوده کردن افکار به جامعه ما نفوذ کنند.

وی یکی از علل افزایش زیاد طلاق در جامعه را ناشی از فضای کنترل نشده مجازی بیان و تصریح کرد: شکستن قبح ارتباط نامشروع و آزاد بودن روابط از طریق شبکه های اجتماعی آسیب های زیادی را برای جامعه ما بوجود آورده است و مردم و مسؤولان باید در این زمینه هوشیار باشند./1313/ 201/ص

ارسال نظرات