۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۸۵۴۹۹
امام جمعه همدان:

عزل و نصب های نورچشمی ها در کشور مشکلات زیادی به بار آورده است

آیت الله طه محمدی گفت: اگر در امور مردم اشتباهی رخ دهد بسیار بازتاب دارد و اگر تبعیض صورت بگیرد و عزل و نصب های نورچشمی ها که در جامعه رواج دارد، این جا هم باشد سبب نزول بنیاد شهید است.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان صبح امروز در دیدار مسؤولان و کارکنان بنیاد شهید استان همدان با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه اظهار داشت: شغل خدمت رسانی به خانواده شهدا از ارزشمندترین مشاغل در جامعه است.

وی افزود: چند نهاد انقلابی در کشور وجود دارد و کسانی که در آن مشغول هستند نباید به نگاه شغل به آن نگاه کنند و اگر نگاه عادی و مادی داشته باشیم، روزمرگی بر زندگی و کار افراد مسلط می شود.

امام جمعه همدان گفت: باید دانست که شهدا و خانواده آنها همه هست و نیست خود را برای سربلندی کشور تقدیم کرده اند و باید به حکم وظیفه در زمینه های مختلف به آنها خدمت رسانی کنیم.

وی ابراز داشت: اگر انسان نیت خدایی داشته باشد نه تنها هیچ زمان ناراضی نیست بلکه کیفیت کار همواره رو به پیشرفت است و اگر کار این گونه باشد مشکلات رایج در جامعه کاهش می یابد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: وضع عمومی کشور به لحاظ بیکاری اصلا خوب نیست اما باید کار فرهنگی صورت بگیرد و در چنین نهادهایی باید کسانی به کارگیری شوند که از حیث اخلاق و علم وزین باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر در امور خانواده های شهدا اشتباهی رخ دهد بسیار بازتاب دارد و اگر تبعیض صورت بگیرد و عزل و نصب های نورچشمی ها که در جامعه رواج دارد، این جا هم باشد سبب نزول بنیاد شهید است.

آیت الله طه محمدی اظهار داشت: بسیاری افراد در جامعه در اولیات زندگی خود مانده اند و این نشان از عدم رسیدگی به همه افراد در جامعه است و اگر خالصانه برای خدا کار انجام دهیم اجر فوق العاده ای دارد.

وی در پایان گفت: انسان اگر نیت خود و هدف خود را غیر خدایی کند بسیار گرفتار خواهد بود و کار ابهت خود را از دست می دهد و در این زمینه مسؤولان وظیفه سنگینی دارند./979/202/ب1

ارسال نظرات