۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۸۵۷۱۰
آیت الله مرتضوی شاهرودی:

فعالیت در ستاد عتبات عالیات اجر دنیوی و اخروی دارد

آیت الله مرتضوی شاهرودی با تقدیر از خدمات ستاد عتبات عالیات و کارهای انجام شده، گفت: هرچه در این زمینه خدمت کنید خدمت به ائمه(ع) است این کارها صبر و حوصله زیادی می خواهد و اجر دنیوی و اخروی دارد.
دیدار رییس ستادبازسازی عتبات با آیت الله مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جعفر دهنوی، رییس ستاد عتبات عالیات خراسان شب گذشته با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی عضو شورای عالی حوزه با وی دیدار و گفت و گو کرد.

دهنوی گزارشی از خدمات صورت گرفته از ابتدای کار و میزان پیشرفت و برنامه های آینده ستاد بازسازی عتبات عالیات ارائه کرد و از میزان مشارکت های مردمی و لطف اهل بیت در ادامه روند کار گفت.

آیت الله مرتضوی شاهرودی با تقدیر از خدمات ستاد و کارهای انجام شده بیان داشت: هرچه در این زمینه خدمت کنید خدمت به ائمه(ع) است این کارها صبر و حوصله زیادی می خواهد و اجر دنیوی و اخروی دارد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: قطعا این کارها مورد رضایت امام زمان(عج) است و کسی قدر زحمات و خدمات شما را می داند که خرابی ها و توهین ها به مراقد و اماکن مقدسه در قدیم به دست امثال صدام ها را دیده باشد؛ نمونه بارز آن تخریب مرقد امامین عسکریین(ع) بود که قلب همه شیعیان را داغدار و عزادار کرد.

استاد خارج فقه حوزه علمیه خراسان در پایان خطاب به رییس ستاد عتبات عالیات گفت: امثال شما که خدمت به اماکن مقدسه می کنید دعاگو زیاد دارید و من هم از دعاگویان شما هستم. حتما در روند کارهای خود از توسل به ائمه(ع) فراموش نکنید که سبب برکت کار و آسانی امور خواهد شد./202/933/ب1

ارسال نظرات