۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۸۵۷۶۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

پیروزی و شکست‌ها در دنیای امروز وابسته به علم است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت کسب علم، گفت: یکی از زوایای مهم انقلاب ما که متکی به اسلام است کسب علم و تحصیل می‌باشد و پیروزی‌ها و شکست‌ها در دنیای امروز وابسته به علم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مدیرکل، کارکنان و خادمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار داشت: با تمام تلاش‌هایی که در راه خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایثارگران و شهدا صورت می‌گیرد باز هم کمبودهای بسیاری در این زمینه مشاهده می‌شود.

وی بیان داشت: خدمت به ایثارگران چه آن‌هایی که به شهادت رسیدند یا در قالب جانباز هستند و ایثارگرانی که با صبر خود دشمن را شکست دادند یک نوع عبادت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمت به ایثارگران و خانواده‌هایشان، نوعی کار بی‌بدیل است، افزود: طبق آیات قرآن کسانی که دیگران را بر خود مقدم می‌دارند در حالی که نیازمند هستند ایثارگر می‌باشند، حال اگر این ایثار گذشتن از جان باشد بسیار ارزشمندتر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان داشت: در خدمت‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌هایشان اولویت‌هایی قرار دارد و اولویت اصلی فراهم آوردن شرایطی است که وراثت اصلی ایثارگری در خانواده‌های ایثارگران حفظ شود.

وی ادامه داد: خانواده ایثارگران باید با اندیشه مکتبی و تغذیه فکری، دنبال‌رو راه امام حسین(ع) باشند و در همان حریم ایثارگری، شهادت و اندیشه ناب نجات انسان‌ها از ظلم قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: رسیدگی به امور زندگی و معیشتی ایثارگران از دیگر اولویت‌ها است و باید تلاش شود تا فردی از خانواده‌های ایشان بیکار نماند چراکه بیکاری آسیب‌های زیادی را به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اهمیت کسب علم، بیان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران باید به کسب علم توجه داشته باشند چراکه یکی از زوایای مهم انقلاب ما که متکی به اسلام است کسب علم و تحصیل می‌باشد و پیروزی‌ها و شکست‌ها در دنیای امروز وابسته به علم است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار خدماتی که باید به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود خود این افراد نیز باید در راه ابلاغ پیام شهدا و آزادگان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در امر تخریب کم کاری نمی‌کند و همواره تلاش دارد تا به همه اقشار جامعه به ویژه روحانیان، مسؤولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران از لحاظ فکری و فرهنگی آسیب برساند که در این شرایط لازم است تا با هوشیاری مانع از عملی شدن نیات دشمن شویم./202/880/ب1

ارسال نظرات