۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۸۶۳۴۶
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

کانون های مساجد در برابر هجمه فرهنگی دشمن ایستادگی کنند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه کانون های مساجد باید در برابر هجمه سنگین فرهنگی دشمن ایستادگی کنند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم رویارویی با دشمن معلوم بود، اما در جبهه فرهنگی خط مقدم مشخص نیست.
18 اسفند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در همایش «مسجد نماد وحدت و معنویت در جهان اسلام» امروز 19 اسفند در تالار قدس حرم رضوی، گفت: در شرایط حاضر دشمن شکست در عرصه نظامی را احساس کرده است اما در حوزه فرهنگی احساس موفقیت می کند.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصادی هم ما به موفقیت خواهیم رسید، افزود: دشمن با همان احساس موفقیت در عرصه فرهنگی در غذای معنوی و ایمان افراد جامعه اقدام به سمپاشی کرده است تا سبب کشتن ایمان در دلها شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در برابر هجمه سنگین فرهنگی دشمن، باید کانونهای فرهنگی هنری مساجد ایستادگی کنند، افزود: در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم رویارویی با دشمن معلوم بود، اما در جبهه فرهنگی خط مقدم مشخص نیست.

وی با بیان اینکه بایستی با تقویت توانمندیهای روحانیان در این حوزه، عرصه بردشمن تنگ شود، تصریح کرد: برای جلوگیری از رسیدن دشمن به اهداف خودشان در شبکه های اجتماعی هم نیازمند برنامه ریزی و هدف گذاری فرهنگی هستیم.

بختیاری افزود: برای رسیدن و محقق شدن اهداف مبارزه با دشمن در جبهه فرهنگی بهتر است با برنامه و هوشمندانه قدم برداشت و در مساجد با یگانگی و حول محور امام جماعت به اجرای آنها پرداخته شود.

گفتنی است، در این مراسم، سید جواد جعفری، مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) به عنوان فعال حوزه فرهنگی و دینی تقدیر و آثار و تولیدات فرهنگی کانونهای مساجد در بخش کتاب، انیمیشن، فیلم و پوستر هم رونمایی شد./202/934/ب1

ارسال نظرات