۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۴۸۶۴۰۰
امام جمعه بابلکنار:

مردم اجازه اهانت به جایگاه ولایت را نمی دهند

امام جمعه بابلکنار با بیان این مطلب که اجازه طعنه و توهین به اصل ولایت فقیه را نمی دهیم، گفت: مردم ما با تجربه تاریخی از دوران امیرمومنان(ع) و ائمه اطهار(ع) اجازه تعدی و تعرض به جایگاه ولایت را نمی دهند.
عباس بابائیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار عصر امروز در جمع بسجیان در مسجد جامع مرزیکلا با انتقاد از برخی از مواضع اعضای دولت، گفت: شنیدن حرف هایی در مقابل مواضع مقام معظم رهبری از سوی یکی از مسؤولان عالی کشور سبب شاد شدن دل دشمنان و ناراحتی دلسوزان نظام را فراهم کرده است.

وی افزود: کسی که از عملکرد ضعیف خود و عدم اجرای فرامین مقام معظم رهبری شرمنده مردم نیست، باید منتظر پاسخ مردم باشد.

مسؤول اسبق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دریایی سپاه تصریح کرد: ملت ایران اجازه یاوه گویی و رفتار و سخنانی متقابل با ولایت را به احدی و در هر لباسی در این کشور نمی دهد.

وی ضمن تاکید بر این که اجازه طعنه و توهین به اصل ولایت فقیه را نمی دهیم، اظهار داشت: عدم مقابله مستقیم مردم با بصیرت در مقابل این رفتارهای سخیف و زشت از سوی یکی از مسؤولان ارشد کشور به این علت است که نمی خواهند دشمن از این وضعیت سوء استفاده کند.

حجت الاسلام بابائیان خواستار برخورد نهادهای قانونی نظارتی در کشور از جمله قوه قضاییه و نمایندگان انقلابی مجلس با ادامه این واضع زشت شد و تصریح کرد: مردم ما با تجربه تاریخی از دوران امیرمومنان(ع) و ائمه اطهار(ع) اجازه تعدی و تعرض به جایگاه ولایت را نمی دهند.

استاد حوزه علمیه با بیان این که این دست سخنان فراکنی به واسطه عدم تحقق وعده های گذشته این افراد است، گفت: به جای تحریک مردم برای مقابله با خود در ایام باقیمانده عمر این دولت برای اجرای وعده های داده شده در حوزه اقتصادی و رونق اقتصادی تلاش کنید.

وی ادامه داد: مردم ما هوشیارانه تمام رفتارها و عملکردهای انحرافی را رصد می کنند و منتظر گزارش دقیق و شفاف دولت از عملکرد خود در این چهار سال هستند.

حجت الاسلام بابائیان تصریح کرد: برخی از مسؤولان در کشور کار اجرایی را با زنگ انشاء اشتباه گرفتند زیرا مردم منتظر تحقق وعده ها به صورت عینی و ملموس هستند و دوران شعارهای انتخاباتی گذشته است.

وی با انتقاد از واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری از خارج از کشور و تعطیل شدن مراکز صنعتی، تاکید کرد: اگر مسؤولی به فکر شاد کردن مردم است به فکر رفع مسائل اقتصادی و مشکلات سخت معیشتی باشد.

امام جمعه بابلکنار با طرح این سوال که آیا با قانونی کردن حقوق ها و دریافتی های مدیران، حرام به حلال تبدیل می شود، اذعان کرد: با از بین بردن مشکلات اقتصادی و ایجاد رونق در کسب و کار در کنار رفع تبعیض ها در دریافتی ها، مردم را شاد کنید نه این که با حرف های بی ادبانه نسبت به جایگاه ولایت، به زخم مردم نمک بپاشید./202/1313/ب1

ارسال نظرات