۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۸۶۷۶۹
حجت الاسلام نواب خبر داد؛

اصلاح آیین نامه داخلی شورای عالی

رییس دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اصلاح آیین نامه داخلی این شورا، گفت: آیین نامه ای که مورد بررسی قرار گرفت از آیین نامه های داخلی شورا به شمار می رفت که در این جلسه بازنگری شد.
حجت الاسلام نواب

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب رییس دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جلسه جمعه شب شورای عالی گفت: جمعه شب بخشی از آیین نامه ای که از قبل باقی مانده بود، تصویب شد.

وی افزود: دراین جلسه گزارشاتی مطرح و شنیده شد، همچنین اعضا به درخواستی که از شورای عالی صورت گرفته بود رسیدگی کردند.

حجت الاسلام نواب گفت: آیین نامه ای که مورد بررسی قرار گرفت از آیین نامه های داخلی شورا به شمار می می‌رود که در این جلسه بازنگری شد.

رییس دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که در آیین نامه داخلی موارد تصویبی هم وجود داشت، اظهار داشت: گزارشات سفرهای استانی اعضا هنوز بررسی نشده و در جلسات آینده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به دستور کار جلسه بعدی شورای عالی حوزه‌های علمیه، ادامه داد: در جلسه آینده هم گزارشات مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و هم جلسه مشترکی بین شورای عالی حوزه های علمیه و شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می شود که درباره برنامه های مورد نظر بحث و بررسی خواهد شد./1323/ 302/ص

ارسال نظرات