۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۸۶۸۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کانون مسجد پایگاه جوانان مؤمن و انقلابی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش کانونها در جذب و هدایت جوانان به این کانونها، گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد پایگاه جوانان مؤمن و انقلابی هستند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: کانونها عملکرد درخشانی دارند و از نظر کمی و کیفی اقدامات ارزشمندی انجام داده اند.

وی به ویژگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد اشاره و عنوان کرد: مسجد محوری بودن فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد یکی از این ویژگی های مهم است که موجب جلب اعتماد خانواده ها به این کانونها می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد با محوریت ولایت و عمل به فرمایشات رهبری، افزود: حضور جوانان در کانونها موجب رونق فعالیت این نهادها می شود.

وی با بیان اینکه کانونهای فرهنگی هنری مساجد پایگاه جوانان مؤمن و انقلابی هستند، اظهار داشت: جوانان مؤمن و انقلابی محلات و منطقه های گوناگون بر محور مسجد و ولایت فعالیت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از جوانان به عنوان فعالان کانونها یاد کرد و گفت: اجرای برنامه های متنوع دینی و فرهنگی از دیگر ویژگی کانونها است.

وی در ادامه اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی، کتابخانه ای و ده ها برنامه متنوع دیگر را از برنامه های مفید کانونهای فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد که در جذب جوانان نقش بسزایی دارد.

امام جمعه خرم آباد با تشکر از برنامه های مفید کانونهای فرهنگی هنری مساجد در جذب و هدایت جوانان، خاطرنشان کرد: تفسیر قرآن از برنامه های مفید و ارزشمند کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان است و امید است در آینده نیز ادامه داشته باشد.

کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نقش مؤثر کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، بیان داشت: جذب جوانان و آگاه سازی بین این قشر از سوی کانونها نقش بسزایی در خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان دارد.

وی حضور جوانان در کانونها و شکوفایی استعداد این قشر از اقدامات ارزشمند کانون مساجد است و جای تقدیر و تشکر دارد./9459/202/ب2

ارسال نظرات