۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۱۳۰
رحيمي خبر داد؛

نامگذاري ۹۱ معبر شهري قم به نام شهدا

دبير شوراي نامگذاري معابر و شوارع شهرداري قم گفت: در راستاي اهداف شهرداري قم مبني بر حفظ ارزش ها و زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهيدان گرانقدر در سطح مناطق شهري ۹۱ معبر به نام شهداي والا مقام نامگذاري شد.
علی اکبر رحیمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علي اكبر رحيمي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، اظهار كرد: ۲۲ اسفند ماه سالروز تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي به فرمان حضرت امام خميني(ره) و با مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در سال ۱۳۸۳ به نام  روز شهيد نام گرفت.

دبير شوراي نامگذاري معابر و شوارع شهرداري قم خاطرنشان كرد: در سال  ۱۳۹۵ تعداد ۱۱۶ مورد نامگذاري صورت گرفت كه تعداد ۹۱ مورد نامگذاري معابر شهري به نام شهدا است كه شامل شهداي جنگ تحميلي،مدافع حرم، نيروي انتظامي،آتش‌نشان، منا و دو نفر از بانوان شهيده قم را شامل مي‌شود.

رحيمي عنوان كرد: در سال جاري پل تقاطع جمهوري اسلامي و شهيدان محمود نژاد به نام شهداي مدافع حرم نامگذاري شده است، همچنين دو ميدان در پرديسان به نام شهداي آتش‌نشان و شهداي منا نامگذاري گرديده است.

وي با اشاره به آمادگي شهرداري در زمينه دريافت درخواست‌هاي خانواده شهدا، گفت: شهرداري آماده بررسي درخواست‌هاي خانواده‌هاي معظم شاهدي است كه معبري به نام شهيدشان نامگذاري نشده است.

دبير شوراي نامگذاري معابر شهرداري قم خاطرنشان كرد: خانواده شهدا با معرفي بنياد شهيد و امور ايثارگران قم مي‌توانند به مناطق هشتگانه شهرداري مراجعه كنند و پيشنهادات و انتقادات خود را با شماره ۱۳۷ شهرداري يا به شماره ۳۶۱۰۴۵۳۷ در ميان بگذارند./872/د102/ج

ارسال نظرات