۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۸۹۳۴۶
نماینده مردم سلماس تأکید کرد؛

لزوم واکنش مجلس در برابر یاوه‌گویی‌های اخیر آمریکا

شهروز برزگر با اشاره به جنایات متعدد آمریکا گفت: باید مجلس در برابر یاوه‌گویی‌های اخیر آمریکا نسبت به سپاه پاسداران واکنش نشان بدهد.
شهروز برزگر

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، شهروز برزگر، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 15 فروردین در نطق میان دستور خود در صحن خانه ملت با اشاره به شعار سال 96، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر خود شعار سال جاری را در خصوص امر مهم اقتصاد قرار دادند، بر همین اساس باید همگی با اتکا به ظرفیت داخل کشور تلاش کنیم ضمن شکوفا کردن اقتصاد، دشمنان را نیز نا امید سازیم.

وی با پرداختن به موضوع مهم انتخابات، بیان داشت: در سال جاری دو انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را در پیش داریم، از این‌رو باید تلاش همه بر این امر باشد که با مشارکت حداکثری مردم، یک حماسه دیگر در کشور خلق شود.

برزگر با انتقاد شدید از رفتارها و مواضع آمریکا، تصریح کرد: آمریکا در عراق، سوریه، یمن، افغانستان، فلسطین و ده‌ها کشور دیگر دست به جنایات گسترده می‌زند، زندان‌های سازمان سیا امروز مملو از افراد بی‌گناه است، در چنین شرایطی آمریکا درباره سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی یاوه‌گویی می‌کند. قطعا باید مجلس شورای اسلامی پاسخ این یاوه‌گویی‌ها را بدهد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از نطق خود به مشکلات مختلف حوزه انتخابیه متبوعش پرداخت و خواهان رفع آنها شد./856/پ202/ص

ارسال نظرات