۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۴۸۹۳۴۹
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

برگزاری گفتمان های دینی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم است

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اهداف دشمن در قالب توطئه های فرهنگی و تلاش برای گمراه کردن نسل جوان، گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم است.
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به آسیبهای اجتماعی در جامعه امروز اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی دشمن در رواج این آسیبها ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان است.

وی با بیان اینکه خانواده ها باید در برابر این آسیبها هوشیار باشند، افزود: امروزه بسیاری از آسیب های اجتماعی متوجه خانواده در جامعه است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد به گستردگی هجمه های فرهنگی و ترفندهای دشمنان برای منحرف کردن جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان برای انحراف جوانان از روشهای گوناگون و تزریق شیوه های متنوع مفاسد اخلاقی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در پی منحرف کردن جوانان هستند، اظهار داشت: آنان در قالب هجمه های فرهنگی سعی در آلوده کردن این نسل به مفاسد اخلاقی و اجتماعی دارند.

حجت الاسلام منصوری بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی بین نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت: با هوشیاری جوانان از توطئه های فرهنگی باید جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی برگزاری گفتمان های دینی را یکی از برنامه های مهم و اساسی در زمینه بصیرت بخشی به نسل جوان و مقابله با هجمه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: برگزاری این گفتمان ها در راستای تقویت باورهای دینی قشر جوان اثرگذار است.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد یادآور شد: برنامه هایی که در قالب گفتمان های دینی برگزار می شود باید با آگاهی بخشی به خانواده ها در کاهش معضلات اجتماعی نقش آفرین باشد.

حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: اجرای برنامه‌های پرمحتوا برای جوانان و جذب این قشر از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم است./9459/302/ب2

ارسال نظرات