۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۸۹۵۳۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حفظ آرمان های اصیل انقلاب یک وظیفه و تکلیف عمومی است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حفظ دستاوردها و آرمان های اصیل انقلاب را یک وظیفه و تکلیف عمومی دانست و گفت: متأسفانه عده ای در داخل تلاش می کنند که آرمان های انقلاب را کمرنگ کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: تأکید مجدد معظم له بر مسأله اقتصاد مقاومتی در سال جدید نشان دهنده عدم تحقق دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال های اخیر است.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک شعار محوری است که همه باید نسبت به آن دغدغه و حساسیت داشته باشند، افزود: تأکید مکرر مقام معظم رهبری نسبت به اجرا و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نشان دهنده اهمیت و ضرورت این مسأله در جامعه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله با یک نامگذاری مسیر رشد و تعالی کشور در آن سال را تعیین می کنند، خاطرنشان کرد: مسؤولان ارشد کشور نیز باید برنامه های مهم کشور را با سیاست های مورد نظر رهبر معظم انقلاب همسو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که وقتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی وقتی بر روی مسأله ای تأکید دارند و پیرامون آن سخنرانی می کنند مسؤولان اجرایی کشور موظف هستند نسبت به تحقق آن تلاش کنند، تصریح کرد: متأسفانه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در این باره، اما متأسفانه هنوز مسأله اقتصاد مقاومتی در کشور به خوبی اجرایی نشده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مسؤولان اجرایی کشور وظیفه ای جز تحقق رهنمودها و سیاست های مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسأله اقتصاد مقاومتی ندارند، خاطرنشان کرد: اگر یک مدیریت انقلابی در همه بخش های کشور وجود داشته باشد به حتم شاهد تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تأکید بر این که مدیران کشور باید وعده و شعارهای خود را در عمل نشان دهند، بیان داشت: تنها شعار دادن و سخنرانی دردی از مردم کم نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رفع معضل بیکاری در کشور در پرتو اراده و همکاری همه بخش های کشور امکان پذیر خواهد بود، تصریح کرد: این معضل اجتماعی باید با برنامه ریزی و تدبیر مسؤولان رفع شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مسؤولان در حوزه اشتغال تنها به ارائه آمارهای غیرواقعی اکتفا نکنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه آمارهایی که آقایان ارائه می دهند با آن چیزی که ما در جامعه و مراجعات مردمی می بینیم متفاوت است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مردم عملکرد مسؤولان و مدیران کشور را می بینند و قضاوت می کنند، تصریح کرد: مسؤولان کشور نیز سعی کنند وعده ها و شعارهای خود را در عمل و خدمت به مردم ثابت کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مردم امروز شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و در این باره مسؤولان باید تدبیری بیندیشند، بیان داشت: متأسفانه اقتصاد داخلی به دلیل برخی سیاست های دولت در حالت رکود به سر می برد و این وضعیت خوبی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه هنوز استفاده از کالای داخلی در کشورمان نهادینه نشده و این موضوع نیازمند فرهنگ سازی از سوی متولیان فرهنگی کشور است، تصریح کرد: بخش های فرهنگی کشور نیز در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری رسالت سنگینی دارند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که تحقق کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی کشورمان را از حیث بی نیاز می کند و این یک افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: کشوری که خود را وابسته دیگران بداند نمی تواند به پیشرفت و توسعه همه جانبه دست یابد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه جامع و کاملی نسبت به مسائل کشور و جهان دارند، خاطرنشان کرد: تحقق مطالبات ایشان باید در اولویت برنامه های مسؤولان کشورمان قرار گیرد چون هر وقت در مسیری که رهبری تعیین کردند گام برداشتیم کشور به یک رشد مناسبی دست پیدا کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تبعیت از ولی فقیه را یک ضرورت و تکلیف مهم برای همه مسؤولان دانست و تصریح کرد: در جامعه ای که ولایت و رهبری محور همه امور است، مسؤولان باید خود را موظف به اجرای درخواست ها و مطالبات ایشان بدانند.

امام جمعه قائمشهر ملت ایران را مردمی مستقل و بی نیاز به غرب و شرق دانست و با بیان این که انقلاب اسلامی استقلال را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با پیروزی نهضت انقلاب، روح خودباوری را در ملت ایران زنده کرد و امروز در سایه همان خودباوری به پیشرفت های مناسبی در عرصه های مختلف دست پیدا کردیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حفظ دستاوردها و آرمان های اصیل انقلاب را یک وظیفه و تکلیف عمومی دانست و تصریح کرد: متأسفانه عده ای در داخل تلاش می کنند که آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب را کمرنگ کنند که باید هوشیار بود و این پروژه خطرناک را خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز آرمان های اصیل انقلاب مهم ترین پشتوانه حفظ و حراست از نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز پشتیبانی و حفظ این آرمان های انقلابی مهم ترین رسالت مسؤولان و مدیران کشور است./950/202/ب2

ارسال نظرات