۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۸۹۵۵۰
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان:

مدیریت غیر انقلابی به اقتصاد مقاومتی ضربه می زند

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه مدیریت کارآمد و انقلابی به معنای مدیریت سالم و دلسوزانه است، گفت: مدیران ناکارآمد، ناسالم و ضعیف النفس در برابر تهدیدهای مالی و اقتصادی دشمنان قطعا به اقتصاد کشور لطمه وارد می سازند.
اقتصاد مقاومتی

سید کریم حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دشمن از طریق ورود به مسیرها و منافذ آسیب رسان در پی ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: در سخنان رهبرمعظم انقلاب، شعار سال و همچنین اهداف کلان نظام اسلامی مشخص شده است که دشمن ورود از حوزه اقتصاد را در برنامه ریزی های خود برای ضربه زدن مدنظر قرار داده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با بیان اینکه دغدغه این جبهه عدم توجه و انجام هرگونه اقدام و عمل نسبت به قوانین و مقررات وضع شده و شعارهای نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: تأکیدات رهبرانقلاب و مطالبه عمومی در سطح کشور بر انجام دادن اقدام و عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

این مقام مسؤول به قوانین و مصوبه های بسیار ارزشمند در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار داشت: متأسفانه مدیریت ضعیف و ناکارآمد در سطح کلان کشور و استان ها را شاهد هستیم و در این میان حضور مدیران ناکارآمد، ناسالم و ضعیف النفس در برابر تهدیدهای مالی و اقتصادی دشمنان قطعا به اقتصاد کشور لطمه وارد می سازد.

حسینی گفت: حضور مدیران سالم، کارآمد و آشنا به امور مدیریتی در مسائل گوناگون به ویژه تولید و اشتغال، پیشرفت و اقدامات عملی را در پی خواهد داشت که رهبرمعظم انقلاب در سخنان آغاز سال بر مدیریت کارآمد و انقلابی تأکید کردند.

وی با بیان اینکه مدیریت کارآمد و انقلابی به معنای مدیریت سالم، دلسوزانه، برنامه ریزی شده و حضور فعالانه در حوزه مدیریت است، خاطرنشان کرد: عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیران سالم، کارآمد و انقلابی است و در انتخابات پیش رو نیز باید به سوی انتخاب فرد انقلابی کارآمد و مؤثر در هرم مجموعه اجرایی گرایش یابیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در پایان گفت: ورود به مسأله مدیریت کارآمد و انقلابی در رفع معضل بیکاری و تولید اشتغال و رفع تنگناهای اقتصادی مؤثر خواهد بود./303/9456/ب1

ارسال نظرات