۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۸۹۸۷۸
مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی:

طرح آمایش فعالیت‌های قرآنی آذربایجان‌غربی در سال ۹۶ اجرا می‌شود

مدیر عامل موسسه دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان‌غربی گفت: در سال ۹۶ طرح آمایش فعالیت‌های قرآنی در آذربایجان‌غربی به همت موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان اجرا می‌شود.
قرآن کریم قرآن مجید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مهدی کاتب امروز در مراسم تجلیل از یاوران و حامیان فعالیت‌های موسسه دارالحافظین قرآن کریم که در خانه جوان فرهنگسرای ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۹۵ در مجموع ۵۵ دوره آموزش قرآن برای ۷۱۷ قرآن آموز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در سال گذشته در استان، افزود: این مراسم با حضور خادمان حرم رضوی(ع) در ۱۳ شهر چهار روستا و چهار شهرستان برگزار شد.

کاتب هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط معنوی و تبلیغ و گشترش شور رضوی خواند و ادامه داد: در این طرح ۱۶۸ عنوان برنامه اجرا شد و  بالای ۲۵ هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مخاطب این طرح قرار گرفتند.

کاتب با اشاره به برگزاری طرح فاطر در سال ۹۵، خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۰۰ روستا برای برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن در زمینه فرهنگ قرآنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تحت پوشش قرار گرفتند و هم‌چنین این طرح در سال ۹۶ ادامه خواهد داشت.

وی برگزاری محافال انس با قرآن، همایش مبارزه با مصرف و قاچاق مشروبات الکلی، برگزاری جشنواره قرآنی و فرهنگی بچه‌های ویژه اعضای موسسه را از دیگر برنامه‌های موسسه دارالحافظین در سال ۹۵ عنوان کرد.

کاتب هدف موسسه در سال ۹۶ را فرهنگ‌سازس سیره قرآن و اهل‌بیت(ع) در بین مردم اعلام کرد و گفت: در سال ۹۶ طرح آمایش فعالیت‌های قرآنی در آذربایجان‌غربی به همت موسسه دارالحافظین قرآن کریم استان اجرا می‌شود./203/936/ب1

ارسال نظرات