۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۹۰۳۶۰
به دست آیت الله جوادی آملی؛

بزرگترین قرآن مطلای جهان رونمایی شد

حضرت آیت الله جوادی آملی با رونمایی از بزرگترین قرآن مطلای جهان، گفت: قرآن کریم همچون طنابی است که یک طرف آن به دست خدای متعال و طرف دیگر آن در دست بندگان است.
رونمایی از بزرگترین قرآن مطلای جهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی ظهر امروز در مراسم رونمایی از بزرگترین قرآن مطلای جهان که در مؤسسه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا برگزار شد، با تقدیر از زحمات انجام شده برای خلق این اثر، اظهار داشت: کار پر برکت کتابت کلام وحی توفیق بزرگی است که شامل حال هر کسی نمی شود.

مفسر برجسته قرآن کریم ابراز داشت: قرآن کریم به شکل طنابی است که از سوی خداوند متعال به سمت زمین آویخته و نازل شده است؛ نازل کردن به دو شکل انداختن و آویختن است که باران به سمت زمین فرو می ریزد اما قرآن کریم آویخته شده است.

وی ادامه داد: اگر طناب به یک جای بلند بسته شده باشد می تواند مشکلات را حل کند و این کتاب آسمانی هم مثل همان طنابی است که یک طرف آن در دست خدای متعال و طرف دیگر آن در دست بندگان است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: افرادی که قرآن کریم را می نویسند و می خوانند باید توجه داشته باشند که یک طرف این کتاب آسمانی به دست خداوند است و هر چه از او بخواهند، اجابت می شود.

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به سلطه گری جهان غرب، خاطرنشان کرد: جنگ جهانی اول و دوم و جنگ های نیابتی که در منطقه شاهد آن هستیم، از سوی سلطه گرانی ایجاد و حمایت می شود که کارخانه های گسترده اسلحه سازی دارند.

وی تصریح کرد: این جهان با گلوله و آهن هدایت نمی شود بلکه با «آه» ساخته می شود؛ اسلحه واقعی انسان گریه و ناله است؛ آهن را برای ساخت خانه های عادی انسان ها ساخته اند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان از بزرگترین قرآن مطلای جهان در مؤسسه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا رونمایی کرد./840/ 202/ص

ارسال نظرات