۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۴۹۰۴۵۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ما را از سلطه استکبار نجات داد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه وجود انقلاب سبب شد ما از سلطه استکبار نجات پیدا کنیم، گفت: اقدامات حوزه علمیه و علمای دینی کاری ارزشی و تولیدی و از نوع جبهه سازی است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در دیدار مدير و معاونان مركز مديريت حوزه‌ های علميه خراسان جنوبی اظهار داشت: مکتب اسلام در جهان مربوط به تمام زوایای مختلف زندگی انسان ها می شود.

وی با بیان اینکه بدون داشتن علم نمی توان کاری انجام داد، گفت: یکی از شرایط دینداری در اسلام دین شناسی است و متأسفانه در جهان شاهد هستیم بسیاری از جنگ هایی که از سوی استعمارگران صورت می گیرد به ستون های علمی و اسلامی آسیب وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: یکی از نمونه های این آسیب ها از سوی استعماگران، تعطیلی حوزه های علمیه بود و علما را در دوران های سیاه استبدادهای محلی شهید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: استعمارگران و روباه پیر انگلیس فرهنگ مکتوب و ارزشمند ایران را غارت کردند و بسیاری از اموال و فرهنگ این کشور را ربودند.

وی با بیان اینکه وجود انقلاب سبب شد ما از سلطه استکبار نجات پیدا کنیم، ادامه داد: اقدامات حوزه علمیه و علمای دینی کاری ارزشی و تولیدی و از نوع جبهه سازی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شرایط جامعه و تهاجم فرهنگی کار حوزه های علمیه را مشکل می کند اما هر چقدر این کار مشکل تر باشد اجر و ثواب زیادی دارد./203/880/ب1

ارسال نظرات