۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۹۰۴۷۸
امام جمعه امیرکلا:

اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید یک تکلیف شرعی محسوب شود

امام جمعه امیرکلا با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی، گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی باید یک تکلیف شرعی محسوب شود و همه باید با جدیت در جهت تحقق شعار سال تلاش کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عبدالحسین بابایی، امام جمعه امیرکلا امشب در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج شهر امیرکلا با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بصیرت و شناخت درست را در این عرصه ضروری دانست و گفت: خداوند بنا به نص صریح قرآن سرنوشت هر قوم و ملتی را به دست خودشان سپرد و انتخابات نیز یکی از عرصه های مهم در تصمیم گیری مردم برای سرنوشت است.

وی افزود: نظام اسلامی بر اساس شکل حکومتی حق انتخاب را بر عهده مردم قرار داد تا مدیران در نظام اسلامی توسط مردم در جهت تحقق جامعه آرمانی و اسلامی خدمت کنند.

نماینده آیت الله شاهرودی در مازندران بصیرت را لازمه انتخاب درست عنوان کرد و اظهار داشت: مردم باید با آگاهی در انتخابات حضوری توام با بصیرت داشته باشند تا مدیرانی کاردان و متعهد در راس امور قرار گیرند.

وی ادامه داد: ولایت پذیری و تبعیت کامل از ولایت و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری باید ملاک انتخاب مردم از میان کاندیداها باشد.

حجت الاسلام بابایی صداقت و تعهد را از ملاک های دیگر برای انتخاب درست برشمرد و تاکید کرد: هیات های اجرایی و صلاحیت، باید بر اساس ملاک های قانونی اقدام کنند و فشار جریان های سیاسی و افراد ذی نفوذ نباید در آنها تاثیر بگذارد.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: انتخاب شوراهای اسلامی نباید تحت تاثیر فضای سیاسی انتخابات ریاست جمهوری کم اهمیت تلقی شود.

امام جمعه امیرکلا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یک تکلیف شرعی باید محسوب شود و دولت و مردم در کنار هم باید با جدیت اقتصاد مقاومتی را برای شکوفایی اقتصاد کشور دنبال کنند.

وی افزود: محصول ایرانی و تولید ملی باید به صورت یک افتخار در کشور در بیاید و مصرف کننده داخلی باید به استفاده از محصول ایرانی افتخار کند.

حجت الاسلام بابایی تکیه بر دانشمندان جوان داخلی و استعدادهای بومی را گام مهم اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: سرمایه گذاران داخلی باید با استفاده از دانش داخلی و بهره گیری از خلاقیت ها و ابتکار در حوزه تولید، محصول رقابت پذیر در عرصه جهانی را تولید کنند.

وی ادامه داد: دولت باید در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی از سرمایه گذاران داخلی حمایت جدی نشان دهد و ریل گذاری درستی را در زمینه پیوند میان مراکز علمی و تولیدی در کشور ایجاد نماید.

نماینده آیت الله شاهرودی در مازندران تاکید کرد: استفاده از نیروهای کارآمد وخلاق داخلی، حمایت از سرمایه های داخلی و مبارزه با واردات بی رویه باید از سوی دولت، مجلس و قوه قضایه با جدیت در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دنبال شود.

وی افزود: قاچاق کالا و واردات بی رویه امروز بلای جای تولید داخلی شده است و مسؤولان باید عزم جدی در این عرصه نشان دهند./202/1313/ب1

ارسال نظرات