۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۹۰۸۴۹
به همت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر؛

مراسم سوگواری وفات حضرت زینب در بوشهر برگزار می شود

مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت وفات حضرت زینب (س)در مسجد امیرالمؤمنین بوشهر برگزار می‌شود.
وفات حضرت زینب در بوشهر

به گزارش  خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت وفات حضرت زینب(س)، گفت: حضرت زینب(س) با توجه به اینکه معلمی نداشتد ولی علوم مختلف را از ناحیه خداوند دریافت می‌کردند و یک بانوی عالم و دانشمندی بودند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: یکی از ویژگی‌های این بانوی بزرگوار صبر و استقامت است که باید الگوی زنان و دختران ما قرار بگیرد و در برابر مشکلاتی که در زندگی به وجود می‌آید صبر و به خداوند متعال توکل داشته باشند.

وی افزود: اگر ما می‌بینیم که در جامعه برخی ناهنجاری‌ها به ویژه در بین بانوان و دختران وجود دارد به دلیل عدم داشتن الگوی صحیح در زندگی و عدم معرفی درست معارف اسلامی است.

حجت‌الاسلام جمالی تأکید کرد: دشمن با تمام توان و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا خانواده‌ها را از داشتن معارف اسلامی دور کند، از این رو ما باید سیره زندگی اهل عصمت و طهارت(ع) را در جامعه نشر دهیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با عرض تسلیت وفات حضرت زینب(س) خبر داد: مراسم سوگواری و عزاداری به مناسبت وفات حضرت زینب(س) چهارشنبه 23 فرودین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمؤمنین(ع) بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و با سخنرانی حجت‌الاسلام رکنی و مدیحه‌سرایی مداح اهل‌بیت(ع) برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام جمالی گفت: این مراسم به همت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و با همکاری دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر و هیأت امنای مسجد امیرالمؤمنین(ع) بوشهر برگزار می‌شود./۸۴۶/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات