۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۹۱۲۴۱
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال ‌شرق ارتش:

نیروهای مسلح کشور اجازه شلیک دومین موشک را به دشمن نمی‌دهند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان می‌دانند اگر نخستین موشک را به سمت ایران اسلامی شلیک کنند، نیروهای مسلح کشور دیگر فرصت شلیک موشک دوم را به آنها نخواهند داد.
امیر سرتیپ رضا آذریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز در نخستین سالگرد شهادت شهید مرتضی زرهرن، از شهدای مدافع حرم اهل استان خراسان شمالی، از آمادگی کامل نیروهای مسلح کشور برای مقابله با هرگونه ماجراجویی دشمنان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در منطقه پرآشوب خاورمیانه در آرامش و امنیت کامل است، افزود: مردم ایران اخبار منطقه را رصد کرده و به‌خوبی آگاه هستند که در کشورهای همسایه ما چه خبر است.

امیر سرتیپ آذریان در ادامه با بیان اینکه هیچ کشوری توان مبارزه با ایران اسلامی را ندارد، تصریح کرد: علی‌رغم برخی تبلیغات و طرح مواردی چون گزینه‌های روی میز، دشمنان می‌دانند اگر نخستین موشک را به سمت کشور ما پرتاب کنند، نیروهای مسلح ما دیگر فرصت شلیک دومین موشک را نداده و آنها را نابود خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند توان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی را ندارند؛ چراکه این ملت برای پیروزی انقلاب و تحقق نظام اسلامی جان‌های زیادی را فدا کرده و از سوی دیگر هشت سال با خیل عظیمی از دشمنان خود جنگیده و به پیروزی رسیده است.

امیر سرتیپ آذریان با اشاره به اینکه قدرت دفاعی و تهاجمی نیروهای مسلح ایران بسیار بالا است، افزود: نیروهای مسلح در تمامی نقاط کشور با چشمانی باز و تیزبین، آن سوی مرزهای ایران اسلامی را رصد کرده و تمامی ترفندها و اقدامات دشمنان را به‌دقت زیر نظر دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، با گرامیداشت مقام شامخ شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: برگزاری آیین‌های یادواره و سالگرد شهدای مدافع حرم ضروری است؛ چراکه برگزاری چنین مراسم‌هایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همیشه در برابر دشمنان و بدخواهان بیمه می‌کند.

سرهنگ ابراهیم گل‌گلی، فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی هم در این مراسم، با بیان اینکه یادواره‌های شهدا فرصتی برای ترویج ارزش‌های والای شهیدان و معرفی آنها به نسل‌های جدید است، افزود: همه باید تلاش کنیم در عمل ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا با نثار خون و بذل جان خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، اظهار کرد: تداوم راه شهیدان از سوی نسل‌های جدید سبب می‌شود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی به شکست بینجامد.

گفتنی است، شهید مرتضی زرهرن بیست و یکم فروردین‌ماه سال 95 همزمان با سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) و سالگرد شهادت اسوه و الگویش، شهید صیاد شیرازی در نبرد با تروریست‌های تکفیری به فیض عظیم شهادت نائل شد.

این شهید از تکاوران ارتش کشور و از اعضای تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود بود که نخستین شهید تکاور ارتش و چهارمین شهید مدافع حرم اهل استان خراسان شمالی محسوب می‌شود./۲۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات