۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۹۱۳۲۶
امام جمعه همدان:

چارچوب ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری اصلاح شود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان با بیان این که ثبت نام برای ریاست جمهوری نیازمند چارچوب و قواعد مناسب است، گفت:‌ حضور بسیاری از افراد در ثبت نام ریاست جمهوری سبب تمسخر شده است.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه امروز همدان با اشاره به برگزاری اعتکاف در مساجد استان همدان، اظهار داشت: استقبال جوانان از اعتکاف در همه شهرها یکی از نعمت های بزرگ محسوب می شود.

وی در ادامه با بیان این که امیت توجه به معاد در طول زندگی انسان ضروری است، اظهار داشت: انسان مسلمان باید به درستی جایگاه خدا و پیامبر(ص) را بشناسد و اگر این امر محقق نشود در بسیاری از پله های سعادت به مشکل خواهد خورد.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: بسیاری از افرادی که در ثبت نام ریاست جمهوری حاضر شده اند سنگینی بار مسؤولیت آن را نمی دانند و نه سواد و نه تخصص و تعهد لازم را در قبال آن ندارند.

وی با بیان این که ثبت نام برای ریاست جمهوری نیازمند چارچوب و قواعد مناسب است، ابراز داشت:‌ حضور بسیاری از افراد در ثبت نام ریاست جمهوری سبب تمسخر شده است و باید جلو این اقدامات گرفته شود.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: برخی افراد در انجام امور شخصی خود مانده اند ولی برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده اند و باید با شرایط ویژه جلوی اتلاف سرمایه و وقت نهادهای انتخاباتی را گرفت.

وی با اشاره به روز ارتش و نیروهای مسلح، اظهار داشت: تمام تلاش نیروهای مسلح برای امنیت و آسایش مردم است و برای تقدیر از این عزیزان مردم در روز رژه آنان شرکت کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا بداند که افراد پیش از او نتوانسته اند در برابر ایران حرکتی انجام دهند و او هم هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

وی در پایان با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: هر قدر که آمریکا در جهان و به ویژه بیشتر در منطقه جنایت کند؛ سبب ترویج حقانیت اسلام و تشیع می شود./979/201/ب2

ارسال نظرات