۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۴۹۱۳۷۳
عضو شورای مرکزی جمنا در قم:

نیازی به کدخدا و نوکرانش نداریم/ دشمن به دنبال استحاله درونی انقلاب است

چمران گفت: نباید دنبال مصلحت اندیشی‌های گروه‌های بزرگ و کوچک باشیم، نیازی به کدخدا و نوکرانش نداریم، می توانیم با اتحاد روی پای خود بایستیم.
چمران اولین همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در قم اولین همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران،‌عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین همایش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان قم، گفت: فکر و گفتمان ما با آنچه که ابر قدرت ها می خواهند تفاوت بسیاری دارد. سعی آنها این بود که انقلاب به پیروزی نرسد اما وقتی انقلاب به پیروزی رسید به هر نحوی که می توانستند علیه انقلاب کار کردند و روش های گوناگونی از جمله تهاجم فرهنگی و هجمه اقتصادی و براندازی را دنبال کردند اما به هدف خود نرسیدند و انقلاب با اقتدار با پیش می رود.

وی با بیان این که دشمن در حال حاضر استحاله از درون را دنبال می کند، افزود: ما با سرمایه های بسیاری که داریم و با اتحاد می توانیم روی پای خود ایستاده و به کدخدا و نوکران او نیازی نداشته باشیم، باید به داخل و نیروهای درون اتکا کنیم نه این که نگاه به بیرون داشته باشیم دشمن از توان علمی ما در زمینه هسته ای وحشت کرد که پا برای مذاکره پیش گذاشت. ما می توانیم با تکیه به درون مشکلات را حل کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: همه شاهد بودند که متاسفانه در برجام دبه کردند این کار که به پشتیبانی و اتحاد درونی نبود و اندکی از سیاسیون می خواستند به جایی برسند نتیجه ای پیدا نکرد.

وی که شامگاه جمعه، در تکیه شاه خراسان شهر قم سخنرانی می کرد،‌ با اشاره به اهداف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلابی ادامه داد: مساله ما فقط پیروزی در انتخابات نیست بحث ما تفکر انقلاب و اسلام ناب است با برگزاری جلسات و دو مجمع سه هزار نفری به ۵ نفر نهایی رسیدیم که باید پای درعرصه رقابت بگذارند؛ متاسفانه بسیاری از فارغ التحصیلان ما بیکار هستند. به جای این که تولید خود را واگذار به دیگران کنیم باید نیروهای خود را با منابع و ثروت ها به کار بگیریم. با استفاده از آن می توانیم مشکلات را برطرف کنیم.

چمران اظهار داشت: تشتت و تفرق را تجربه کردیم و نتیجه آن را دیدیم عقل سلیم حکم می کند که با اتحاد انسجام پیش برویم و از تشتت بپرهیزیم.

وی ادامه داد: نباید دنبال مصلحت اندیشی های گروه های بزرگ و کوچک باشیم بلکه بر اساس واقعیت ها باید صلاح ملت را در نظر گرفت،ما می توانیم با اتحاد و وحدت روی پای خود بایستیم./1323/ 202/ص

ارسال نظرات