۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۴۹۱۳۹۷
حاجی بابایی:

کشور با خلا کارآمدی مواجه است/۲۲ اولویت در برنامه من وجود دارد

کاندیدای جبهه مردمی گفت: امروز اکثر مشکلات کشور ناشی از آن است که نیروهای کارآمد در پست های اجرایی حضور ندارند.
حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور٬ حميدرضا حاجي بابايي پس از ثبت نام در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ٥ دوره نماينده مجلس شوراي اسلامي بودم و همواره اقدامات بودجه اي و برنامه اي انجام داده ام.

وي ادامه داد: دو حلقه مفقوده امروز لمس مي كنيم و از ناكارامدي رنج مي بريم. در حوزه كارآمدي نياز به برنامه و افراد جديد داريم.

اين نماينده مجلس تصريح كرد: دومين حلقه مفقوده اين است كه مديريت كشور مردمي نيست و مردم در مديريت و اقتصاد كشور حضور ندارند و معتقدم بايد بر اساس استعدادها شايستگي ها مردم در مديريت كشور حضور داشته باشند.

حاجي بابايي گفت: نام دولتم را كارآمدي و مردمي ناميدم. بايد فاصله بين مردم كاهش يابد و بايد شهروند درجه يك داشته باشيم.

وي افزود: ما ايراني بزرگ با مردمي بزرگ داريم و بايد در عرصه جهاني ضمن تعامل با كشورها بر اساس عزت، حكمت و مصلحت با دنيا رابطه داشته باشيم.

حاجي بابايي اظهار داشت: كشور را نمي توان سياسي و جناحي اداره كرد و بنده سياه و سفيد إنسان ها را نمي بينم و براي همه احترام قائل هستم و براي حدود ٢٢ اولويت كشور بنده برنامه دارم.

وي تاكيد كرد: جمنا در اطلاعيه اي بيان كرد كه به ٥ كانديداي اصلي رسيده و هر كسي بتواند آراي مردم را داشته باشد قطعا بايد به آن سمت و سو هدايت شويم و جمنا امروز ٥ كانديداي اصلي دارد.

حاجي بابايي درباره عملكرد روحاني گفت: همه دولتها موفقيت ها و ناكارامدي هايي دارند و اگر اين دولت مي توانست اشتغال و مشكلات اقتصادي را حل كند نظر مثبت به آن ميدادم و كمك مي كردم اما امروز روشن است دولت موفق نشد به أهداف تعيين شده اش برسد و معتقدم مي توان به جاي ٧٠٠ هزار شغل در كشور پيشينه ٧٧٠ هزار ميليارد تومان را در كشور داشت و ١/٥ ميليون شغل در كشور ايجاد كرد.

وي ادامه داد: نرخ بيكاري ١٢/٦ است و اگر اشتغال زايي نشود اين نرخ افزايش مي يابد. تورم امروز يه دليل تزريق ٤٠ هزار ميليارد تومان أوراق سكوك دو رقمي شد.

حاجي بابايي درباره حضور احمدي نژاد در انتخابات گفت: ملاك و معيار در اين كشور صحبت رهبري است.

حاجي بابايي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا به تحقيق و تفحص از شهرداري راي منفي داديد، گفت: شما چه مي دانيد راي من چه بوده و مجلس ٢٩٠ نماينده دارد و اين تصميم جمعي گرفته شد. در مجلس به برخي مسائل راي ميدهند و به برخي راي نمي دهند.

وي خاطر نشان كرد: معتقدم جايگاه آموزش و پرورش علي رغم ديدگاه هاي دلسورزانه در جايگاهي نيست كه مشكلات اقتصادي كشور را پاسخگو باشد. به نظر ميرسد با توجه به سياستهاي كلي، اموزش و پرورش بايد دولت محور باشد و دولت بايد با تمام قدرت آن را كنترل كند./۸۵۶/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات