۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۹۱۵۸۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

خدمت در بنیاد شهید بسیار سنگین و حساس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خدمت در بنیاد شهید را بسیار سنگین، حساس و درعین حال با برکت در دنیا و آخرت توصیف کرد.
هاشمی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی در گردهمایی خادمان به خاندان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امام رضوان الله خدمت به خانواده معظم شهدا را خدمت به نبی اکرم (ص) دانستند و این جایگاه و ارزش و منزلت خدمت به این بندگان خداوند را می رساند،‌ خدمتی که از سر صدق و خلوص نیت باشد.
وی ادامه داد: به واسطه انتصاب به شهدا بنیاد شهید را بنیانگذار انقلاب اسلامی افضل بنیادها دانستند خدمت در بنیاد شهید خدمتی سنگین و حساس و درعین حال با برکات بسیاری در دنیا و آخرت برخوردار است.
وی اضافه کرد: در این خدمت حساس و دشوار شما خانواده های معظم خادمان به شهدا دوشادوش این عزیزان شریک هستید و نقش ارزنده ای را در درک شرایط خادمان به شهدا و ایجاد امکان خدمت رسانی هر چه بهتر، ‌ایفا می کنید.
سردار هاشمی تاکید کرد:  این جلسه نیز به منظور تکریم و تجلیل از خادمان به شهدا و ایثارگران و خانواده معظم ایشان برگزار شده تا از یکسال تلاش ارزنده ایشان تقدیر صورت گیرد.
در ادامه این جلسه عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه آیت الله استادی به ایراد سخن پرداخت.
در پایان نیز از خدمات تعدادی از خادمان به شهدا و ایثارگران تجلیل صورت گرفت./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات