۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۴۹۱۷۹۲
مدیرکل بنیاد شهید قم:

شهدای مدافع حرم مدافعان اسلام راستین هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم گفت: شهدای مدافع حرم با خون های پاک خویش نقشه های شوم دشمنان برای نابودی اسلام واقعی را نقش برآب ساختند.
بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی در اولین جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد استان که در جوار گلزار شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) برگزار شد، عنوان کرد: شهدای مدافع حرم،‌ مدافعان حریم اسلام و حرم اهل بیت (ع) هستند که با ایستادگی در برابر دشمنان اسلام نقشه های شوم آنان در ارایه چهره ای غیر واقعی و خشن از اسلام به جهانیان را نقش برآب ساختند.
وی ادامه داد: دشمنان باری دیگر در جبهه مقابله با اسلام در مقابل فرهنگ ایثار و شهادت مجبور به شکست شدند آنان با استفاده از نیروهای سرسپرده و بهره برداری از گروههای تندرو قصد داشتند تا اسلام هراسی را در دنیا تقویت کنند و نگذارند تا دنیا با اسلام واقعی آَشنا شود اما حضور مدافعان حرم دشمنان را زمینگیر ساخته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: مدافعان حرم جان خویش را برای تثبیت استقلال و آرامش این کشور فدا کردند تا جمهوری اسلامی سربلند در مسیر تعالی حرکت کند.
وی با اشاره به نامگذاری سال بنام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیان داشت: شعار ما استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود هاست و حفظ  استقلال در گرو خودکفایی و تولید ملی و عدم وابستگی و شکوفایی اقتصادی در کشور است که خود زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات است.
سردار هاشمی گفت که روحیه جهادی و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان عامل موفقیت در تمامی عرصه ها است و ملت ایران در دوره های مختلف با این روحیه توانسته در شرایط سخت به موفقیت دست یابد.
وی همچنین اظهار داشت: امسال نیز با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باید در حوزه اشتغال جامعه هدف گام های موثر برداشته و با آموزش ایجاد زمینه خود اشتغالی  و مذاکره با حوزه های خصوصی و تسهیلات زمینه اشتغال جامعه هدف را فراهم و در این زمینه نیز حرکت موثری را دنبال کند./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات